Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#24742Výpověď členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.07.2018, před 6 lety

Michal Pavelka

Znění stížnosti

Dobrý den. Chtěl bych vypovědět členství z be2. Rozumím tomu,že nemůžu odstoupit od původní smlouvy a požadovat vrácení již zaplacených peněz.Chci jen co nejdříve smazat svůj profil, osobní informace a v žádném případě neprodlužovat vip členství. Psal jsem na zákaznický servis a nebylo mi řečeno jak přesně má výpověď vypadat a na stránkách žádný vzor není. Byl bych rád kdyby můj profil šel smazat ještě před vypršením členství,protože vaše služby v žádném případě nechci dále využívat.


Požadované řešení

Prosím o co nejdřívější sdělení jak má tato výpověď vypadat,abych ji mohl poslat a předejít tak dalším problémům.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému