Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

91%
9%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#24744Neexistující objednávka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 13 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
10.07.2018, před 6 lety

Hana Hrazdirová

Znění stížnosti

Na adresu mojí maminky došly vitamínové doplňky.
V adrese je uvedeno špatně příjmení.
Podle instrukcí o navrácení zboží jsme je obraten vrátili na jejich adresu i se všemi materiály,s tím ,že jsme si zboží neobjednali a nemáme ani o ně zájem.
Vše jsme řešili i přes telefonní linku jimi zřízenou.
Na této lince nám bylo sděleno ,že objednávky byla řádně učiněna přes pevnou linku.
Ovšem číslo telefonní linky je pro nás neznámé.Proto jsme z čísla této pevné linky nemohli nic objednat.A po našem opětovném zavolání na toto číslo pevné linky bylo číslo odpojené.
Mezi tím nám několikrát volali ,že máme zaplatit ,že nám byl nedoplatek oficiálně sdělen a ,že nás pošlou k inkasnímu soudu.
Posílají složenky na splátky.
V rámci další komunikace o reklamaci jsme si vyžádali záznam hovoru.
Na žádost o hovor odpověděli,že máme poslat písemný souhlas s podpisem.
Elektronicky jsme zaslali zpět .
Poslali další upomínku i s poplatkem za neuhrazení faktury.
Záznam hovoru nám byl zaslán s podmínkami ,že nesmí být nikomu poskytnut a máme ho odstranit.
Číslo smlouvy nebo objednávky z korespondence není jasné .
Jen V.S. 7115228 a S.S. 9358608 ze složenky


Produkt

V.S. 7115228 a S.S. 9358608 ze složenky


Požadované řešení

Nechceme platit za neobjednané produkty .
Nechceme ani další kontaktování touto společností a trvalé odstranění
údajů mé maminky z databáze společnosti


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému