Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 0 |
Na adresu mojí maminky došly vitamínové doplňky.
V adrese je uvedeno špatně příjmení.
Podle instrukcí o navrácení zboží jsme je obraten vrátili na jejich adresu i se všemi materiály,s tím ,že jsme si zboží neobjednali a nemáme ani o ně zájem.
Vše jsme řešili i přes telefonní linku jimi zřízenou.
Na této lince nám bylo sděleno ,že objednávky byla řádně učiněna přes pevnou linku.
Ovšem číslo telefonní linky je pro nás neznámé.Proto jsme z čísla této pevné linky nemohli nic objednat.A po našem opětovném zavolání na toto číslo pevné linky bylo číslo odpojené.
Mezi tím nám několikrát volali ,že máme zaplatit ,že nám byl nedoplatek oficiálně sdělen a ,že nás pošlou k inkasnímu soudu.
Posílají složenky na splátky.
V rámci další komunikace o reklamaci jsme si vyžádali záznam hovoru.
Na žádost o hovor odpověděli,že máme poslat písemný souhlas s podpisem.
Elektronicky jsme zaslali zpět .
Poslali další upomínku i s poplatkem za neuhrazení faktury.
Záznam hovoru nám byl zaslán s podmínkami ,že nesmí být nikomu poskytnut a máme ho odstranit.
Číslo smlouvy nebo objednávky z korespondence není jasné .
Jen V.S. 7115228 a S.S. 9358608 ze složenky
V.S. 7115228 a S.S. 9358608 ze složenky
Nechceme platit za neobjednané produkty .
Nechceme ani další kontaktování touto společností a trvalé odstranění
údajů mé maminky z databáze společnosti
|
Tweet |