Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:470
Z toho za letošní rok:39
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#24774Reklamace notebooku

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2018, před 2 měsíci

Adam Omasta

Znění stížnosti

Dobrý den, 13. 6. 2018 sem dal reklamovat svůj MSI notebook, důvod reklamace byl ten, že některé klávesy přestali fungovat. (Mezi těmihle notebooky velice rozšířený problém.)

Při nahlášení reportu u reklamace sem nahlásil klávesy které nefungují, vše v pořádku.

Dnes, 11. 7., mi přišla zpráva, že notebook nepůjde spravit, protože
do něj prý vnikla kapalina. Můžu více než zaručit, že se k notebooku kapalina nikdy nepřiblížila ani na 1 metr, ale o to tu nejde.

Notebook jsem již jednou na reklamaci s tímhle
problémem dával, nebyla ale opravena, i když BYLA UZNÁNA.

Jde o to, že notebook nefunguje, i přes to, že při podání reklamace bylo s notebookem vše až na nahlášený problém v pořádku.

Nejde nabít, nereaguje, nic.

Je mi jedno jestli vadu způsobili zaměstanci CZC nebo spravovacího servisu, na notebook sem spoléhal v nejhorším bez fungujicích kláves, teď ale nemám nic. Rozhodně nebudu čekat další měsíc na opravu, i kdyby měla být zadarmo.


Produkt

Kód: 204358b2


Požadované řešení

Notebook je na splátky, pochybuju tedy o možnosti vrácení
peněz.

Nový model nebo opravda do pár dnů.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2018 22:31, před 2 měsíci

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.