Počet nahlášených stížností: | 654 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, 13. 6. 2018 sem dal reklamovat svůj MSI notebook, důvod reklamace byl ten, že některé klávesy přestali fungovat. (Mezi těmihle notebooky velice rozšířený problém.)
Při nahlášení reportu u reklamace sem nahlásil klávesy které nefungují, vše v pořádku.
Dnes, 11. 7., mi přišla zpráva, že notebook nepůjde spravit, protože
do něj prý vnikla kapalina. Můžu více než zaručit, že se k notebooku kapalina nikdy nepřiblížila ani na 1 metr, ale o to tu nejde.
Notebook jsem již jednou na reklamaci s tímhle
problémem dával, nebyla ale opravena, i když BYLA UZNÁNA.
Jde o to, že notebook nefunguje, i přes to, že při podání reklamace bylo s notebookem vše až na nahlášený problém v pořádku.
Nejde nabít, nereaguje, nic.
Je mi jedno jestli vadu způsobili zaměstanci CZC nebo spravovacího servisu, na notebook sem spoléhal v nejhorším bez fungujicích kláves, teď ale nemám nic. Rozhodně nebudu čekat další měsíc na opravu, i kdyby měla být zadarmo.
Kód: 204358b2
Notebook je na splátky, pochybuju tedy o možnosti vrácení
peněz.
Nový model nebo opravda do pár dnů.
|
Tweet |