Společnost


Feel Free group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24783Nedodané zboží + nevrácené peníze

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
12.07.2018, před 2 měsíci

Libor Matějka

Znění stížnosti

Na internetové stránce sadrokartony-zatepleni-fasady.cz, která patří této firmě, jsem si 2.5.2018 objednal a zaplatil zboží, které mi nebylo dodnes doručeno. Majitel neustále nadhazuje nové a spíše smyšlené termíny dodání a zjevně nekoná nic. Poslal jsem i výzvu k plnění. Peníze mi taktéž nebyly navráceny.


Produkt

Dodání minerální izolace v rolích


Požadované řešení

Chci vrátit své peníze zpět. Na zboží už čekat nechci.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2018 08:29, před 2 měsíci

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.