Společnost


Michaela Draštíková

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24789Ignorují zákazníka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
12.07.2018, před 4 měsíci

Miroslav Melkus

Znění stížnosti

objednal jsem si zboží, které přišlo velmi rychle a v pořádku. Problém byl v tom, že zboží nebylo to co jsem si objednal. Zboží jsem reklamoval a reklamaci potvrdili. Bohužel náprava nulová a už i ani nekomunikují. Prostě ignorují mě.


Požadované řešení

Velké zklamání. Ze začátku to vypadala jako solidní firma. Nedoporučuji!!!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2018 11:25, před 4 měsíci

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravou věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 dní, pokud se spotřebitelka s prodávajícím nedohodne na lhůtě delší.

Nebude-li možné vyřešit spor se společností smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2018 11:49, před 28 dny

Podnikatelka již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.