Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Podala jsem stiznost na nefunkcnost 2x zaplaceneho filmu O2 Tv Air. Nefunkcnost filmu byla druhy den po nahlaseni operatorovi potvrzena technikem ze spolecnosti O2. Pote prislo vyuctovani sluzeb i s 2 premiovymi sms, ktere jsem musela zaplatit. Az pote, se cela vec dals reklamovat. Po 3 tydnech mlceni O2 jsem znovu urgovala odpoved a po dalsich 2 dnech prisla odpoved, ze je reklamace zamitnuta z duvodu, ze spolecnost 02 pouze zprostredkovava platbu za toto zapujceni filmu a mam se ozvat firme Airtoy s.r.o. Ti ale na svych strankach tvrdi pravy opak, ze oni tuto sluzbu pouze zprostredkovavaji a naopak o2 je tim, kdo obdrzi platby. Na cele veci mne zarazi, te te sam operator mi zpocatku hovoru potvrdi, ze platba je o2, a kdyz mu vylicim situaci, tak zacne tvrdit, ze vlastne nevi komu ta platba chodi. Na reklamacni odd se neda dovolat ani poslat mail, a kdyz volaji oni, tak 1x zazvoni telefon, coz se neda stihnout vzit takovy hovor. Takze platba za dva nefunkcni filmy, je sice zaplacena, ale neni za co platit, kdyz film nesel spustit. Cele jednani spolecnosti o2 je dost neferove, bud nikdo nic nevi, nebo se nelze s reklamacnim odd spojit.
Premiova SMS k zapujceni filmu z videoteky O2 TV
Vraceni 2x 94 KC za premivou sms nebo shlednuti filmu zdarma.
|
Tweet |