Počet nahlášených stížností: | 426 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den, právě jsem se vrátila z nákupu ve Vaší prodejně v Pardubicích Na spravedlnosti. Z příšerné zeleniny, která tam byla jsem si vybrala pórek, který mi přišel uvnitř prodejny vcelku ok, nic dalšího nebylo koupěschopno. Poté jsem se ptala prodavačky na složení chleba, jelikož kojím a nemohu droždí. Bylo mi oznámeno, že nic jako složení výrobků nemá, tudíž že mi nic nemůže říct a utekla pryč. Pokud se nepletu, je povinnost uvádět složení. Po vyjití z obchodu jsem na denním světle zjistila, že pórek je zkažený, ale vzhledem k tomu, že jsem spěchala s dítětem, už jsem ho vrátit nemohla. To je příšerné jak vedete kampaň založenou na čerstvosti a z celého sortimentu není možno koupit nic!
náhradu škody, případně výměnu za jídla schopný pórek.
|
Tweet |