Společnost


dm drogerie markt s.r.o.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#24891Reklamní zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.07.2018, před 12 měsíci

Jiří Vláčil

Znění stížnosti

Na mou adresu, na jméno člověka který zde bydlel, mi neustále chodí obálka A4 s reklamní brožurou. Dotyčná osoba sama už několikrát žádala o zrušení těchto zásilek, já sám rovněž několikrát. Trvá to již několik let, otravné zásilky chodí dál. DM nemá korespondenční adresu kam se mohu obrátit písemně, operátorka na telefonu je sice ochotná ale nemá pravomoce a telefon na někoho kdo je má údajně nezná. Vždy slíbila nápravu a nikdy se to nestalo. Důsledek těchto otravných zásilek je jeden - od DM Drogerie si nikdy nic nekoupím, vyhýbám se i kamenným obchodům.


Požadované řešení

Zrušení zasílání reklamních prospektů na jméno Karla Brzobohatá, Olomoucko. Neuvádím přesnou adresu ani adresu svoji, s ohledem na lživá tvrzení o zastavení zásilek a sohledem na bezohlednost se kterou své reklamní materiály zasílají nemám jistotu že by adresa nebyla opět zneužita. Pokud by DM Drogerie chtěla zjednat nápravu, má svou databázi kde potřebné dohledá.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2018 09:06, před 12 měsíci

Za reklamu, která obtěžuje, se považuje reklama směřující ke konkrétnímu adresátovi za podmínky, že adresát dal předem jasně a srozumitelně najevo, že si nepřeje, aby vůči němu byla nevyžádaná reklama šířena.

V případě nerespektování vůle spotřebitele, je možné podat podnět k prošetření uvedeným dozorovým orgánům. Úřad pro ochranu osobních údajů provádí dozor nad dodržováním zákonem stanovených povinností při zpracování osobních údajů. Krajské živnostenské úřady vykonávají dozor v oblasti nevyžádané reklamy.

Reakce společnosti

Publikováno
23.7.2018 08:54, před 12 měsíci

Vážený pane Vláčile,

tato situace s nevyžádanou poštou nás velmi mrzí a samozřejmě ji s Vámi rádi vyřešíme.

Odhlášení zasílání reklamních materiálů je možné provést, musí o to však požádat přímo osoba, které se zasílání týká.

V našem věrnostním programu active beauty došlo ke změnám, v rámci kterých si sám zákazník může zvolit, zda a kam mají být zásilky doručovány. Pokud se zákazník do nového programu active beauty nepřeregistroval, žádné zásilky od nás neobdrží.

Pro dořešení této situace nás můžete, pane Vláčile, kontaktovat prostřednictvím našeho dm zákaznického servisu e-mailem na dm@dm.cz nebo na tel. čísle 800 100 808 (pondělí - pátek, 8:00-21:00 hodin), kde Vám rádi podmínky přeregistrace a zasílání reklamních materiálů vysvětlíme.

S přáním hezkého dne

dm zákaznický servis

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2018 11:21, před 11 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2018 11:58, před 10 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.