Počet nahlášených stížností: | 63 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
V internetovém obchodě jsem si 6.5.2018 objednala zboží, které jsem zaplatila předem na účet e-shopu, zboží do dnešního dne 18.7.2018 nedorazilo. Od té doby to řeším, několikrát jsem poslala e-shopu jak mě bylo doporučeno odstoupení od kupní smlouvy. E-shop posílá stále to samé, že zboží dle pošty bylo doručeno, ale jak mě bylo řečeno, mám chtít od e-shopu ať prokáže doručení zboží a dále požadovat vrácení peněz. Eshop napsal:
My nejsme prodávající, tudíž si papír ani nemůžeme vyžádat.
Jsme internetová nákupní galerie, která zprostředkovává zájemcům (kupujícím) obchody s prodávajícím. Prodavajícím je obchodní či výrobní firma v zahraničí, tj. zejména v Číně, Hong Kongu a Singapuru (dále jen ,,Dodavatel").Zásilka nebyla zaslána balíkem do ruky, jelikož takový způsob dopravy ani nenabízíme. V případě, že byste chtěla zboží zaslat balíkem do ruky, nebyli bychom schopni zajistit poštovné zdarma, které nabízíme na všechny objednávky.
Kód objednávky: 1546809106
Vrácení peněz za nedodané zboží
|
Tweet |