Společnost


LUNZO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:63
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#24936Nedodané zboží a odstoupení od kupní smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.07.2018, před 6 lety

Veronika Brožovičová

Znění stížnosti

V internetovém obchodě jsem si 6.5.2018 objednala zboží, které jsem zaplatila předem na účet e-shopu, zboží do dnešního dne 18.7.2018 nedorazilo. Od té doby to řeším, několikrát jsem poslala e-shopu jak mě bylo doporučeno odstoupení od kupní smlouvy. E-shop posílá stále to samé, že zboží dle pošty bylo doručeno, ale jak mě bylo řečeno, mám chtít od e-shopu ať prokáže doručení zboží a dále požadovat vrácení peněz. Eshop napsal:
My nejsme prodávající, tudíž si papír ani nemůžeme vyžádat.
Jsme internetová nákupní galerie, která zprostředkovává zájemcům (kupujícím) obchody s prodávajícím. Prodavajícím je obchodní či výrobní firma v zahraničí, tj. zejména v Číně, Hong Kongu a Singapuru (dále jen ,,Dodavatel").Zásilka nebyla zaslána balíkem do ruky, jelikož takový způsob dopravy ani nenabízíme. V případě, že byste chtěla zboží zaslat balíkem do ruky, nebyli bychom schopni zajistit poštovné zdarma, které nabízíme na všechny objednávky.


Produkt

Kód objednávky: 1546809106


Požadované řešení

Vrácení peněz za nedodané zboží


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému