Počet nahlášených stížností: | 654 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
v CZC jsem 9.7.2018 reklamoval paměti RAM (jedno balení se 2 moduly - 2x16gb).
(Nefunkční je jeden modul, druhý je naprosto v pořádku - balení jsem musel reklamovat jako celek. Na paměti je doživotní záruka, od koupě uběhlo něco málo přes 2 roky)
Vzhledem k tomu, že je jeden modul naprosto nefunkční, považuji to za podstatné porušení kupní smlouvy.
Když jsem reklamaci podával byla v reklamačním protokolu požadována záruční oprava. Autorizovaný servis shledal modul neopravitelným, a poslal mi zprávu, že mi reklamace byla uznána se způsobem vyřízení ve formě vrácení peněz.
S touto změnou jsem nesouhlasil! Vzhledem k tomu, že modul nejde opravit, chápu, že se reklamace musí řešit jiným způsobem. Já bych však mnohem více preferoval výměnu za nový kus.
Paměti na stránkách obchodu mají dostupné na objednání s nejbližším datem dodání do 4 dnů - 3 pracovních dnů - k dnešku do 25.7.2018 (konktrétně na pobočku na Praze 9, Prosek, kde jsem reklamaci podával).
S obchodem jsem se snažil komunikovat, ale dostal jsem tuto odpověď:
"Bohužel reklamované zboží servis stanovil za neopravitelné a náhradu formou výměny nebylo možné vyřešit z toho důvodu, že toto zboží nyní není skladem a čekáním na něj by byla porušena lhůta pro vyřízení."
Nechápu na základě čeho došli k závěru, že by byla porušena lhůta pro vyřízení reklamace, když 30 denní lhůta, kterou na vyřízení reklamace mají končí až 8.8.2018.
Děkuji Vám, pracovníkum Dtestu, tak zástupcům CZC za odpověď a dialog.
S přáním hezkého dne,
Jan-Michael Lašek
HyperX Fury Black 32GB (2x16GB) DDR4 2133, HX421C14FBK2/32, kód produktu na czc: 189352
Byl bych rád, pokud jsem v právu, aby mi společnost vyměnila zboží za nový kus. A pokud se ukáže, že tomu tak není, tak aby mi zboží vrátila v takovém stavu v jakém jsem ho předal v obchodě.
Důvod proč nechci vrátit peníze je změna stavu na trhu: toto balení - 2 moduly pamětí RAM jsem kupoval za cca 3000 Kč. V posledním období stojí necelých 9000 Kč. Za peníze, které by mi vrátili bych si nemohl koupit ani ten 1 modul, který mi bez problému fungoval. (Musel bych si ještě asi 1500 Kč připlatit)
(Chápu, že z pohledu obchodu je takové "vyrovnání" (vrácení peněz) jistě výhodné, ale z mého pohledu je nelegitimní, i když uznávám, že v současné době naprosto legální.)
Prosím Vás, CZC.CZ tedy o trochu nadhledu a férovosti.
|
Tweet |