Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:654
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#25014Svévolná změna způsobu vyřízení reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.07.2018, před 6 lety

Jan-Michael Lašek

Znění stížnosti

Dobrý den,
v CZC jsem 9.7.2018 reklamoval paměti RAM (jedno balení se 2 moduly - 2x16gb).

(Nefunkční je jeden modul, druhý je naprosto v pořádku - balení jsem musel reklamovat jako celek. Na paměti je doživotní záruka, od koupě uběhlo něco málo přes 2 roky)

Vzhledem k tomu, že je jeden modul naprosto nefunkční, považuji to za podstatné porušení kupní smlouvy.

Když jsem reklamaci podával byla v reklamačním protokolu požadována záruční oprava. Autorizovaný servis shledal modul neopravitelným, a poslal mi zprávu, že mi reklamace byla uznána se způsobem vyřízení ve formě vrácení peněz.

S touto změnou jsem nesouhlasil! Vzhledem k tomu, že modul nejde opravit, chápu, že se reklamace musí řešit jiným způsobem. Já bych však mnohem více preferoval výměnu za nový kus.
Paměti na stránkách obchodu mají dostupné na objednání s nejbližším datem dodání do 4 dnů - 3 pracovních dnů - k dnešku do 25.7.2018 (konktrétně na pobočku na Praze 9, Prosek, kde jsem reklamaci podával).

S obchodem jsem se snažil komunikovat, ale dostal jsem tuto odpověď:
"Bohužel reklamované zboží servis stanovil za neopravitelné a náhradu formou výměny nebylo možné vyřešit z toho důvodu, že toto zboží nyní není skladem a čekáním na něj by byla porušena lhůta pro vyřízení."

Nechápu na základě čeho došli k závěru, že by byla porušena lhůta pro vyřízení reklamace, když 30 denní lhůta, kterou na vyřízení reklamace mají končí až 8.8.2018.

Děkuji Vám, pracovníkum Dtestu, tak zástupcům CZC za odpověď a dialog.

S přáním hezkého dne,

Jan-Michael Lašek


Produkt

HyperX Fury Black 32GB (2x16GB) DDR4 2133, HX421C14FBK2/32, kód produktu na czc: 189352


Požadované řešení

Byl bych rád, pokud jsem v právu, aby mi společnost vyměnila zboží za nový kus. A pokud se ukáže, že tomu tak není, tak aby mi zboží vrátila v takovém stavu v jakém jsem ho předal v obchodě.

Důvod proč nechci vrátit peníze je změna stavu na trhu: toto balení - 2 moduly pamětí RAM jsem kupoval za cca 3000 Kč. V posledním období stojí necelých 9000 Kč. Za peníze, které by mi vrátili bych si nemohl koupit ani ten 1 modul, který mi bez problému fungoval. (Musel bych si ještě asi 1500 Kč připlatit)

(Chápu, že z pohledu obchodu je takové "vyrovnání" (vrácení peněz) jistě výhodné, ale z mého pohledu je nelegitimní, i když uznávám, že v současné době naprosto legální.)

Prosím Vás, CZC.CZ tedy o trochu nadhledu a férovosti.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému