Společnost


COMFORT ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#25032Vymyšlená smlouva o přestupu dodavatele energií

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 19 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.07.2018, před 3 lety

Jiří Sedlář

Znění stížnosti

Dobrý den, před 4 dny mě kontaktovala paní z Innogy, u kterých odebírám veškeré energie a dozvěděl jsem se od ní, že k 1.8. mám přecházet ke Comfort Energy ohledně odběru elektřiny. Úplně mě to zarazilo, poněvadž jsem nikdy s nikým o žádném přestupu nebo změny dodavatele vůbec nejednal a nikdy jsem žádnou smlouvu nebo papíry nikomu nepodepisoval. Velmi zajímavé a podivné. Mám podezření na vymyšlenou smlouvu, podepsanou zfalšovaným podpisem, jen ne mou rukou. Jedná se o trestný čin, či jak mám dále postupovat? Děkuji za odezvu.


Požadované řešení

Chci být nadále u svého dodavatele.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2018 08:25, před 3 lety

Pokud byla smlouva uzavřena bez toho, aby spotřebitel projevil vůli být smlouvou vázán, jedná se o zdánlivé právní jednání, ke kterému se nepřihlíží a spotřebitele by taková smlouva nezavazovala.

Má-li spotřebitel důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.

Reakce společnosti

Publikováno
14.9.2018 09:32, před 3 lety

Dobrý den pane Sedláři,

prosím, můžete nám poskytnout bližší údaje? Např. číslo smlouvy, nebo odběrné místo (EAN,EIC kód), kterého se to týká?
Na Vaše jméno nebyla v informačním systému naší společnosti dohledána žádná smlouva. Je možné, že se jedná o nedorozumění. Rádi bychom celou záležitost vyřešili.

S přáním hezkého dne

Lenka Trefná
CE

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2018 08:08, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Jiří Sedlář

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.10.2018 13:49, před 3 lety

Dobrý den,
moje odběrné místo elektřiny (EAN) je 859182400505677245. Znovu opakuji, že jsem nikde žádnou novou smlouvu ohledně odběru elektřiny nepodepisoval, ani jsem nedával nikomu souhlas k přestupu pod jiného dodavatele. Musel jsem jít ke svému stálému dodavateli energií (Innogy) a podepsat tam papíry, že nikam nepřecházím a nadále zůstávám u nich (nějaké zpětvzetí výpovědi). Vysvětloval jsem jim tam to samé, co se mi přihodilo a oni též nechápali, jak tady k tomu všemu mohlo dojít. A Vy mi píšete, že na moje jméno jste nic nedohledali. Tak proč jsem měl tedy přecházet k Vám nebo z jakého důvodu.
Děkuji za vyjádření a snad už vysvětlení celé situace.
S pozdravem

Jiří Sedlář

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2018 07:38, před 3 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.

Reakce společnosti

Publikováno
6.11.2018 13:47, před 3 lety

Dobrý den pane Sedláři,

děkujeme za poskytnuté informace ke specifikaci odběrného místa.

Pečlivým prověřením vzniklé situace bylo zjištěno, že celé nedopatření vzniklo chybným zápisem EAN kódu u nové Smlouvy, která je evidovaná na jiného zákazníka. Konkrétně došlo k záměně posledních tří čísel. Je nám líto, tato administrativní chyba způsobila chybné vypovězení odběrného místa jiného koncového odběratele.

Hluboce se Vám omlouváme za způsobené nepříjemnosti.

S úctou

Lenka Trefná
CE

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2018 10:14, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2019 16:11, před 2 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.