| Počet nahlášených stížností: | 621 |
| Z toho za letošní rok: | 15 |
| Stále v řešení: | 3 |
63%
37%
toma zabalila jablečný džus do obalu s obrázky lesního ovoce , na obrázku není žádné jabko a napsala na tento nápoj velkým písmem lesní ovoce, nad tím je drobným písmem s příchutí lesního ovoce a ani v tom drobném písmu není ani zmínka o jabkách. že je to celý z jabka jsem zjistil až po napití když sem se divil že to je jablečný a přečetl si zezadu složení. 30% jablek, 0,2%lesního ovoce. žádám vás abyste nemátli zákazníky prodáváním krásných obalů s úplně jiným obsahem od tomy. jabka nerostou v lese, jabka rostou v sadu, strašně moc se zlobím protože jablečnej džus máte za dvanáct korun, cejtím se podveden a okraden. žádný peníze spátky nechci, ale neprodávejte potraviny které se obalem tváří jako něco úplně jiného, to nikdo nemá čas číst složení a přemejšlet nad slovníma hříčkama. budu pít vodu a jíst jen chleba jestli má bejt nakupování detektivka, mně to nebaví. děkuji
toma lesní ovoce
neprodávat, vrátit dodavateli dokud neupraví obaly do souladu s obsahem
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
V případě, že je zde podezření pro nepravdivě nebo klamavě uvedené údaje na obalu, doporučujeme kontaktovat Státní zemědělskou a potravinářskou inspekci (http://www.szpi.gov.cz/clanek/kontakty-pro-verejnost.aspx), která při zjištění pochybení ze strany obchodníka jej může sankcionovat.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Vyjádření dTestu
Společnost nás informovala, že se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz pro řešení stížností svých zákazníků. Nadále se tak zákazníci společnosti mohou obracet na kontakty uvedené v předchozím komentáři. Jelikož je naše služba založena na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.