Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:635
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#25104Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 47 minut

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2018, před 6 lety

Michal Horák

Znění stížnosti

Dobrý den, šel jsem do prodejny v České Lípě reklamovat telefon, když jsem ho predal slecna mi rekla, že minuty a data z toho období kdy nebudu čerpat ze SIM tak mi budou prevedeny(protože mi nebyl nabidnut zapucni telefon) když jsem prišel za 14 dní pro telefon,t en opraven nebyl, zaplatil jsem dopravu a čekám znovu až bude opraven, den vyzvednutí mi bylo receno, že mi pujci zapucni telefon, abych mohl aspon volat, ale v den kdy jsem si pro nej došel tak už mi ho nebyli schopni dat a jeste mi chytrý pan prodavač řekl, že mi prijde sms na mé číslo, že si ho mohu vyzvednout, ale jak to zjistim když nemam telefon? A že s převedením minut na dalsi mesic bude problem, že to nejspis nepujde,nejsem schopny tarif vyuzivat...


Produkt

Reklamace Iphone SE 128gb


Požadované řešení

Požadoval bych vracení penez za tarif, který kvuli problemu v prodejne nejsem schopny uživat


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému