Počet nahlášených stížností: | 635 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, šel jsem do prodejny v České Lípě reklamovat telefon, když jsem ho predal slecna mi rekla, že minuty a data z toho období kdy nebudu čerpat ze SIM tak mi budou prevedeny(protože mi nebyl nabidnut zapucni telefon) když jsem prišel za 14 dní pro telefon,t en opraven nebyl, zaplatil jsem dopravu a čekám znovu až bude opraven, den vyzvednutí mi bylo receno, že mi pujci zapucni telefon, abych mohl aspon volat, ale v den kdy jsem si pro nej došel tak už mi ho nebyli schopni dat a jeste mi chytrý pan prodavač řekl, že mi prijde sms na mé číslo, že si ho mohu vyzvednout, ale jak to zjistim když nemam telefon? A že s převedením minut na dalsi mesic bude problem, že to nejspis nepujde,nejsem schopny tarif vyuzivat...
Reklamace Iphone SE 128gb
Požadoval bych vracení penez za tarif, který kvuli problemu v prodejne nejsem schopny uživat
|
Tweet |