Společnost


Home Credit a.s.
finanční služby

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#25128NEOPRÁVNĚNĚ VYMAHANÍ A SPLÁTKY

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2018, před rokem

ALEXANDER RAJKO

Znění stížnosti

Dobry den podávam štižnost na společnost Home Credit a.s. Tato společnost
mně neoprávnene zaregistrovála do centralniho registru dlužniku,
dále od roku 2012,od 22.11. Splácim úvěr kteri mi tato společnost poskytla ve vyši 15.000 kč.na kreditní kartu Clubcart cez finanční služby Tesko A však do dnešního dne mi bylo naúčtováno zaplatit téjto společnosti částku 170833,19 kč,-+ úroky 64.252 kč,-Celkem 235.085 kč,- což splácim dodnešniho dne. Žtižnost podávam proto že,takovou to částku mě nikdy nepůjčily,a ani jsem nemoh vyčerpát takovou to sumu pěnez kterou tato společnost neoprávnene dodnešniho dne vymáha a splacim. Jednák splátky ktere splácim nejsou řádne započítani do slátek úvěru, jednák úrokové sazby jsou cez 100% sazebniku rpns.Již jsem psál nekolik štížnosti panovy řediteli M.Zborovskému ale márně, proto že bud mi neodpovědel bud mi odepsál melem vše tak aby vyhovoválo ve prospech jeho společnosti.Už nevím kde mám hledat pomoct proti
vydiráni tejto společnosti.Kartu kterou mi dáli na částku 15.000 kč,-Jíř jsem im osobně záslal zpět v roce 2016,takže nic nečerpám jíř 2,roky jenom požád splacim úroky a úvěr, kteréj mi nikdy nebyla poskitnutá. Ve víši 235.085 kč,- Doufám že mi nejak pomužete toto vše úvest na právou miru právdy.


Produkt

Čislo úvěru 6211154509 ze dne 22.11.2012.v Ostravě úvěr ve vyší 15.000 kč,- na kreditn kartu ,cez finančni služby


Požadované řešení

1,Zastavení splátek neoprávneného vymahaní úvěru.
2,Vrácení finanční částky ktera byla jíř záplacena navíc.
3,Okamžite zrušení a vymaz mé osoby z evidence dlužniku.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 11:21, před rokem

Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, je vhodné službu reklamovat. Reklamaci je možné uplatnit v listinné podobě (na adresu: Nové sady 996/25, 602 00 Brno), emailem (homecredit@homecredit.cz nebo ombudsman@homecredit.cz) nebo telefonicky (+420 840 155 155). Více informací ohledně podání reklamace je možné vyhledat na webových stránkách společnosti (www.homecredit.cz/klientska-zona/reklamacni-rad/).

Nebude-li spotřebitel se svou reklamací úspěšný, má možnost obrátit se na finančního arbitra, který rozhoduje spory mezi spotřebitelem a věřitelem (případně zprostředkovatelem) při nabízení, poskytování nebo zprostředkování spotřebitelského úvěru nebo jiného úvěru, zápůjčky, či obdobné finanční služby. Více informací je možné vyhledat na webové adrese http://www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2018 12:43, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.