Počet nahlášených stížností: | 2791 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Hezký večer,
tímto bych chtěla poprosit o asistenci ve věci odstoupení od smlouvy a zrušení Premium členství u seznamky be2. Ze zvědavosti jsem se dne 27.7.2018 na seznamce zaregistrovala a nastavila VIP členství. 1 měsíc je za 149 CZK. Nicméně po zaslání informace o platbě mi ještě přišla informace o automatickém prodlužování členství, což se nedá vypnout a automaticky by se mělo obnovovat za neuvěřitelný poplatek 2.247 CZK.
Na webu be2 se nikde toto VIP členství nedá zrušit a postup pro zrušení je vcelku náročný a musí se napsat písemná žádost do Lucemburska, což také hned v pracovním týdnu učiním. Napsala jsem jim na jejich emailovou adresu: zakaznickyservis@be2.cz, že odstupuji od smlouvy a požaduji okamžité zrušení členství a vymazání z databáze.
A zatím mi přišla automatická odpověď:
Vážený člene be2,
děkujeme Vám za Vaši zprávu.
Náš zákaznický servis Vám zodpoví Vaši otázku během 3 pracovních dnů.
S přátelským pozdravem
Váš zákaznický servis
Což je vůbec otázka, zda nějaká relevantní odpověď vůbec přijde.
Moc vás prosím o pomoc při řešení tohoto problému.
Příjemný den,
Michaela Šrámková
Premium členství na be2
Požaduji vrácení platby 149 CZK, zrušení smluvního vztahu, zrušení Prémiového členství, zrušení účtu a vymazání z jejich databáze. Nepřeji si s touto seznamkou mít nic společného.
|
Tweet |