Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#25252VĚRNOSTNÍ PROGRAM A UKONČENÍ SMLOUVY

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.07.2018, před 6 lety

Petra Skallová

Znění stížnosti

DOBRÝ DEN,PROSÍM O RADU A POMOC.PO 3 LETECH JSME SE ROZHODLI UKONČIT SLUŽBY UPC A TO ŘÁDNĚ PÍSEMNOU FORMOU S UPLYNUTÍM 30DENNÍ VÝPOVĚDNÍ LHŮTY.VOLALA JSEM OPERÁTORCE OHLEDNĚ PŘESNÉ INFO K TÉTO VÝPOVĚDI NEŽ JÍ POŠLU.BYLO MI ALE SDĚLENO,ŽE POKUD BUDU CHTÍT UKONČIT SMLOUVU K 31.8.2018 BUDEME VZHLEDEM K VĚRNOSTNÍMU PROGRAMU DOPLÁCET 2400,-.VŮBEC NEROZUMÍM TOMU O JAKÝ VĚRNOSTNÍ PROGRAM SE JEDNÁ,PRÝ SE RESTARTUJE VŽDY PO ROCE,KDYŽ NEZAREAGUJEME O UKONČENÍ TOHOTO PROGRAMU.VŮBEC NEROZUMÍM TOMU,PROČ BY JSME MĚLI NĚCO DOPLÁCET ZA TO,ŽE JSME VĚRNÝMI ZÁKAZNÍKY VÍCE JAK 3 ROKY.PŘI PODPISU SMLOUVY V ROCE 2015 NÁM BYLA OBCHODNÍM ZÁSTUPCEM NABÍDNUTA CENA ZA TV+INTERNET V AKCI PRO NOVÉ ZÁKAZNÍKY A TO TÉŽ 3 ROKY ŘÁDNĚ PLATÍME I MNOHEM VÍCE,PROTOŽE DOŠLO UŽ NĚKOLIKRÁT KE ZDRAŽENÍ TĚCHTO SLUŽEB(PLATÍME 909,-) A NIKDE NEBYLA ŘEČ O TOM,ŽE SE VLASTNĚ UPISUJEME K TOMU,ŽE KDYŽ NEVSTOUPÍME DO VĚRNOSTNÍHO PROGRAMU BUDEME PLATIT CCA O 400,-VÍCE ZA SLUŽBY(DLE SLOV OPERÁTORKY DNES NA DOTAZ JAK UKONČIT TENTO NESMYSLNÝ VĚRNOSTNÍ PROGRAM).PROSÍM TEDY MOC O POMOC,PŘIPADÁ MI TO AŽ NELEGÁLNÍ.DĚKUJI..


Produkt

UPC INTERNET+TV


Požadované řešení

POŽADUJI UKONČENÍ SMLOUVY VE STANDARTNÍ 30 DENNÍ LHŮTĚ BEZ POPLATKU ZA VĚRNOSTNÍ PROGRAM


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému