Společnost


Šenkýř Lumír

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#2527Reklamace zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.03.2014, před 8 lety

Olga Váňová

Znění stížnosti

Dne 14.12.2013 jsem objednala pro dceru mobil. Během týdne byl dodán, ale po měsíci přestal fungovat.SMS zprávou jsem se domluvila s panem Šenkýřem, že mobil vrátím. 31.1.2014 jsem ho zaslala zpět na jím udanou adresu a teď stále čekám co bude. Pan Šenkýř telefon nebere na SMS neodpovídá a když tak ,že mobil posílá, pak zas že jsem mu žádný neposlala , že posílá peníze a tak dál. Stále se nic neděje.Pan Šenkýř je jen velký podvodník, který tahá z lidí peníze.


Produkt

BML-GT6802 - Vykupto - mobilní telefon na 2 sim karty


Požadované řešení

Vrátit peníze a zakázat tomuto podvodníkovi podnikat.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2014 12:58, před 8 lety

V případě, že došlo k odstoupení od smlouvy dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku bylo povinností prodejce vrátit uhrazené finanční částky do 30 dnů od převzetí odstoupení.
Pokud došlo k reklamaci, bylo povinností prodejce ji do 30 dnů od jejího uplatnění vyřídit dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele. Pokud se tak nestalo, má spotřebitel nárok na vrácení peněz nárok taktéž a zároveň může podat podnět České obchodní inspekci.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2014 10:43, před 8 lety

Spotřebitelka nám sdělila:

Dobrý den, kontaktovala jsem Českou obchodní inspekci a na základě jejich zásahu mi pan Šenkýř zaslal opravený mobil. Děkuji za radu. Váňová