Společnost


viagogo AG

Počet nahlášených stížností:378
Z toho za letošní rok:85
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#25282Neoprávněně navýšená cena, bez ověření SMS kodem a nemožnost vrácení vstupenek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.08.2018, před rokem

Pavlina Hruba

Znění stížnosti

Dobrý den,

zakoupila jsem si 2 lístky na koncert Ed Sheera do Vídně přes "viagogo". Oba lístky měly dohromady stát 6500,- přes vyplnění platebních údajů a adresy, jsem čekala na celkovou částku, pro potvrzení že ji mohu uhradit. Bez sms kodu mě po jednom kliknutí na "další" byla odečtena částka 17.563Kč.

Prosím je možné nějak donutit viagogo k vrácení peněz!? Posílala jsem již stížnost na email:trustpilot@viagogo.com ,ale nepřišla žádná odpověd. Stejně tak jsem zkusila reklamovat platbu u své banky, od které mě přišlo vyjádření že stránka viagogo není podvodná a vše mě bylo naúčtováno správně. I když se za celou dobu taktoobraovská částka nikde neukázala do doby odečtení.

Částka kterou mě odečetli je pro mě jako pro studenta velmi velká a její nevrácení je pro mě závažné. Prosím o pomoc s vrácením peněz.

Děkuji
Hrubá Pavlína, hruba.pavlina@email.cz


Produkt

2x lístek na koncert Ed Sheeran, do Vídně 7.8.2018


Požadované řešení

Požaduji odstoupení od smlouvy a vrácení celé částky. Reagovala jsem takto e-mailem okamžitě po uskutečnění nákupu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2018 15:55, před rokem

Společnost není prodávajícím vstupenek. Společnost pouze zprostředkovává obchod mezi kupujícím a prodávajícím (český název webového portálu je "burza vstupenek"). Prodávajícím tedy nemusí být vždy podnikatel. Není-li prodávajícím podnikatel, na smluvní vztah mezi kupujícím a prodávajícím se nepoužijí ustanovení na ochranu spotřebitele. Navíc odstoupit od smlouvy o zakoupení vstupenek ve lhůtě čtrnácti dnů není možné, neboť se jedná o smlouvu, jež patří mezi výjimky, kdy není možné práva na odstoupení využít (dle § 1837 písm. j) občanského zákoníku).

Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.

Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele.

Dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí se ve Švýcarsku nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, je známý spíše pod zkratkou "BFK", v angličtině je to Federal Consumer Affairs Bureau, pod zkratkou "FCAB".

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Zde je také telefonický kontakt: +41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 Bern

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2018 21:40, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.