Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
mám stejný problém jako hromada lidí zde. Objednal jsem si prémium členství za nějakých 180 kč a poté jsem byl nemile překvapen, když mi tato firma začala automaticky strhávat poměrně vysoké částky. Dodávám, že jsem od firmy neobdržel jakékoli oznámení či potvrzení o stržení částky, jak se dušuje v obchodních podmínkách. V obchodních podmínkách se toto sice nachází odstavec ohledně automatického prodlužování členství, nicméně to není uvedeno dostatečně zřetelně a žádné potvrzovací emaily jsem od společnosti neobdržel. Vzhledem k tomu, že se prokazatelně jedná o nekalé obchodní praktiky, zvažuji vymáhání stržené částky soudní cestou, popřípadě hromadnou žalobou, pokud je zde takto více poškozených.
C-date: prémium účet, ID:QRNRTF63, email:martinlobotka@seznam.cz
Okamžitě zrušit PRÉMIUM účet a jeho následné prodlužování.
|
Tweet |