Společnost


Elkan Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:48
Z toho za letošní rok:44
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#25297Nevrácené peníze

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.08.2018, před měsícem

Karmela Coufalová

Znění stížnosti

Věra Trefancová


Znění stížnosti

Objednávala jsem šaty za 699 Kč (č. objednávky 2018002033), které mi ale neseděly, tak jsem je obratem vrátila a 11. 6. odstoupila od smlouvy. Firma 18. 6. vystavila dobropis č. 180400424, kde si určila splatnost 2. 7. Do dneška ale peníze na účtu nejsou. Vzhledem k tomu, že na maily a telefonáty firma nereaguje zkouším to touto cestou.


Produkt

171-1 Šaty Numoco s vázaný na krku a dlouhými rukávy světlá


Požadované řešení

Vrácení peněz na účet.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.8.2018 09:33, před měsícem

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
13.8.2018 11:35, před měsícem

Peníze byly vráceny klientovi podle její žádosti, Moc se omlouvame za komplikace.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2018 13:01, před 11 dny

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Karmela Coufalová

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.9.2018 13:09, před 11 dny

Hodnocení:

Komentář: Firma reagovala do 14dnů, ihned se omluvila a peníze zaslala na účet. Bez dTestu se obávám, že bych peníze už nikdy neviděla.