| Počet nahlášených stížností: | 1 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
Zakoupený mobil v červenci roku 2013 jsem odeslal do opravny v Polsku po vrácení opraveného mobilu jsem požádal prodejce o vrácení nákladů spojených s reklamací ve výší 424kč, které jsem doložil v e-mailech doklady o zaplacení.
Nokia 6700 GOLD
Žádám vrácení nákladů, které byly spojeny s reklamací.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Dle českého právního řádu má skutečně kupující nárok na proplacení nákladů spojených s reklamací - tedy na i na doložené poštovné. Vzhledem k informacím uvedeným o prodejci, se patrně jedná o obchodníka zaregistrovaného v jiné zemi Evropské unie, tudíž pro efektivnější řešení sporu doporučujeme využít mimosoudního řešení sporů Evropského spotřebitelského centra - http://www.evropskyspotrebitel.cz/moznosti-reseni-sporu.
Vyjádření dTestu
Z důvodu nedostupnosti subjektu jsme nuceni stížnost uzavřít.