Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#25315Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.08.2018, před 6 lety

Iva Höllmüller

Znění stížnosti

V březnu jsem se bohužel zaregistrovala a zaplatila "jeden zkušební měsíc".Nyní mi v červenci bylo strhnuto 2247Kč za pokračování členství.Bez předchozího "varování" a minipísmenka na jejich Podmínkách považuji čistě za "úmysl s pokusem o poškození klienta ve svůj prospěch" a neberu je tudíž jako ani jako "zákonné".
Inzerci jsem zadala pro svou kamarádku,která se loni stala vdovou,abych jí pomohla v jejím životě se znovu radovat. Ona se tak jako tak neraduje a já jsem zjistila,že jsem "naletěla",tož člověk zdá se, není nikdy dostatečně pozorný a někdy moc rychlý. Bod 1: Zablokovala jsem ihned po zjištění s Českou spořitelnou kartu a ČS nyní bude částku po be2 vymáhat.Samozřejmě, že jsem si již stačila přečíst na netu,že i poté měla be2 snahy po klientech částky vymáhat,popřípadě je dala "vymáhací prima firmě". Bod 2: emailem včera na společnost a dnes ráno na jejich email ochrany...jsem okamžitě žádala ještě "realtivně" slušně, aby mne ihned vyřadili z jejich fajn seznamky. Odpověd: zatím žádná, klasika automat se "3 dny". Bod3: samozřejmě, pokud společnost mou stížnost pozitivně nevyřeší,přidám se k hromadné žalobě.


Požadované řešení

Okamžité zrušení a vymazání z databáze, stejně jako navrácení neoprávněného strženého poplatku v červenci a v žádném případě další snaha v jakékoli formě o platbu na další "období".


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému