Počet nahlášených stížností: | 2791 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V březnu jsem se bohužel zaregistrovala a zaplatila "jeden zkušební měsíc".Nyní mi v červenci bylo strhnuto 2247Kč za pokračování členství.Bez předchozího "varování" a minipísmenka na jejich Podmínkách považuji čistě za "úmysl s pokusem o poškození klienta ve svůj prospěch" a neberu je tudíž jako ani jako "zákonné".
Inzerci jsem zadala pro svou kamarádku,která se loni stala vdovou,abych jí pomohla v jejím životě se znovu radovat. Ona se tak jako tak neraduje a já jsem zjistila,že jsem "naletěla",tož člověk zdá se, není nikdy dostatečně pozorný a někdy moc rychlý. Bod 1: Zablokovala jsem ihned po zjištění s Českou spořitelnou kartu a ČS nyní bude částku po be2 vymáhat.Samozřejmě, že jsem si již stačila přečíst na netu,že i poté měla be2 snahy po klientech částky vymáhat,popřípadě je dala "vymáhací prima firmě". Bod 2: emailem včera na společnost a dnes ráno na jejich email ochrany...jsem okamžitě žádala ještě "realtivně" slušně, aby mne ihned vyřadili z jejich fajn seznamky. Odpověd: zatím žádná, klasika automat se "3 dny". Bod3: samozřejmě, pokud společnost mou stížnost pozitivně nevyřeší,přidám se k hromadné žalobě.
Okamžité zrušení a vymazání z databáze, stejně jako navrácení neoprávněného strženého poplatku v červenci a v žádném případě další snaha v jakékoli formě o platbu na další "období".
|
Tweet |