Společnost


HUMANIC CZ spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#2534Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 30 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.03.2014, před 6 lety

Zdena Krupičková

Znění stížnosti

Dobrý den zakoupila jsem své vnučce zimní kozačky v Humaniku v OC 6 Praha 6,dne 9.10.2013,cena 799kč,koncem února jsem s ní byla na horách a vnučka přišla s tím že má úplně mokré nohy z vycházky,boty sice nosila do školy ovšem určitě ne denně,na patách jsou díry v podrážce,propadlé mřížky,zipy nefungují jak mají,oloupaný vrchní materál,ošoupané podešve,evidentně vada materiálu,přijela jsem z hor a v sobotu a hned v pondělí jsem šla na prodejnu boty reklamovat,přítomna byla vedoucí prodejny paní Růžičková,která mi řekla že jsem měla přijít neprodleně a to inhed po zjištění závad,což možné nebylo když jsem byla s vnučkou na horách a že je vina naše že jsme boty nereklamovali inhed,řekla jsem že boty nejdou řádně užívat když jsou děravé a bych ráda aby mi vrátili peníze,paní Růžičková řekla že mě sice chápe ale že má befel zhora což mi jako zákazníka tak moc nezajímá,zajímá mi to že boty stály 799kč a vnučce jsou na nic,a paní Růžičková mi řekla že asi reklamace uznána nebude a taky se tak stalo,poslala mi sms že reklamace je neuznaná,a důvod neuznané reklamace=uplatnění vad zbožínebylo provedeno bezodkladně po jejich zjištění,čímž nebyl splněn zákonný požadavek uplatnění odpovědnosti za vadu.číslo artiklu-3-62-37-0909-0,velikost č.33 cena 799kč.číslo reklamace 26/3-14.Děkuji vám za radu i pomoc,Krupičková Zdena


Produkt

Dětská obuv -kozačky vel.č.33,číslo artiklu-3-62-37-0909-0


Požadované řešení

Ráda bych aby mi prodejna Humanik vrátila peníze,boty jsou nepouživatelné,děravé podrážky na patách a vady popisuji výše,pro mě jako důchodce je 799kč peněz hodně.Zarážející bylo pro mě to že paní vedoucí už předem naznačila že reklamaci mi neuzná i když mě prý chápala.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2014 10:19, před 6 lety

V případě, že reklamace není uplatněna okamžitě, není důvodem, proč se prodejce nezabývá vadou výrobku. Pouze může požadovat, aby odpovědnost za vadu byla přiměřeně rozložena mezi prodejce a kupujícího, pokud kupující nošením rozšířil rozsah vady. Pokud po zjištění vady nebyla obuv již nošena, odpovídá plně za její vady prodejce.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2014 16:53, před 6 lety

Společnost HUMANIC CZ spol. s r.o. byla o podaných stížnostech informována. Doposud však neprojevila zájem se k této stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.