Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:635
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#25370Stížnost na pokutu za upomínku -daňový doklad č. 0783074318

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 hodiny 49 minut

Detail stížnosti

Publikováno
06.08.2018, před 6 lety

Karel Baxa

Znění stížnosti

Vážení,
obdržel jsem pokutu za pozdní platbu za 3 telefonní čísla (773184718, 608828678 a 602 857678. Platbu jsem platil ihned po návratu z dovolené, tj. 12.8. 2018. Splatnost byla 8.8. 2018. Písemná upomínka mi přišla do schránky až 22.8., i když na ní bylo uvedeno pravděpodobně záměrně dřívější datum 12.8.2018. Zcela jistě byla upomínka odeslána dost dlouho potom, kdy jsem provedl úhradu všech čísel. Jistě lze dohledat podle skutečného data odeslání upomínky.
Zásadně nesouhlasím s tím, abych při časové prodlevě 4 dnů navíc proto, že jsem pobýval v cizině, mi byla účtována upomínka, prokazatelně odeslána po datu mého placení. A to ještě v jedné obálce pokuta za 3 stejně hrazená telefonní čísla, tj. celkem 450 Kč v jedné obálce.
S takovou sankcionalizací jsem se zatím nesetkal, za 4 dny zdržení navíc v době dovolených o cca 50 % (na dvou telefonech platím 299 Kč).
Pokud nebude můj podnět uspokojivě vyřešen, podám stížnost na ČOI.
Já bych si k zákazníkům takovéto chování nedovolil - to by mě asi brzy opustili.
S pozdravem
Karel Baxa


Požadované řešení

zpětné uhrazení pokud, které jsem již zaplatit, aby se mi úhrady nezvyšovaly.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému