Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
známá koupila mojí babičce naslouchátko koncem března. Zboží bylo nevyhovující, a tak jsme využili možnosti vrátit zboží do 14 dnů zpět. Zboží bylo navráceno s veškerým příslušenstvím i s obalem a bylo zasláno na jejich reklamační oddělení. Podací lístek mám uschován. Již to jsou 4 měsíce a peníze pořád neposlali zpět. Známá to neřešila, tak jsem se toho nyní chytla já (vnučka). Snažila jsem se na firmu dovolat, ale ani jeden z kontaktů, které mají uvedené na jejich webových stránkách, nefunguje. Jak můžu takovou situaci řešit? Můžu zavolat na ČOI? Nebo jaké mám možnosti? Číslo objednávky: 18445814. Cena: 828,- cena za odeslání balíku zpět: 74,-
Číslo produktu: 3633 Platinium Osobní zesilovač dobíjecí Power JH-905 Cena: 828,- cena za odeslání balíku zpět: 74,-
Žádám o vrácení peněz zpět.
|
Tweet |