Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2205
Z toho za letošní rok:724
Stále v řešení:177
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 473 stížnostech.

#25382Stržený poplatek 2247,-, nasledne bankou pry stazen zpet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.08.2018, před rokem

Lucie Látalová

Znění stížnosti

Dobry den,dne 16.5.2018 jsem se zaregistrovala na be2.cz, v domneni, ze zaplatim 149,- mesicne, avsak jiz 8.6.2018 jsem jim podruhe psala, ze chci zrusit clenstvi, protoze jejich seznamka se mi zdala dosti podivna a nesplnovala, co slibovali, navic u spousty profilu byla nahradni fake fotka, ktera urcite neodpovidala realu.
Nacez jsem zjistila, ze zrusit se Premium clenstvi da pouze faxem (coz je absurdni) nebo doporucenym dopisem do Lucemburska (coz je jeste silenejsi).
Reagovali pouze, ze odhlasovaci proces musi byt splnen, nacez si na konci cervna,tusim 22.6.2018 strhli 2.247,- Kc, ktere jsem neautorizovala.Jejich VOP jsem necetla,protoze by me nikdy nenapadlo, ze zlodeji existuji i v tehle oblasti.Bohuzel jsem necetla ani recenze na webu. Sla jsem tedy
do sve banky,abych platbu reklamovala,jako neopravnenou.
Nasledne jsem zablokovala kreditni kartu, ze ktere byla castka strzena.
Nyni me spolecnost be2.cz urguje, ze jim dluzim penize, protoze si banka stahla penize zpet, a vyhrozuji exekutivni spolecnosti.
Clenstvi jsem behem cervence zrusila dopisem, ktery ovsem nebyl poslan doporucene, ale i tak jej evidentne akceptovali, nebot mi 23.7.2018 poslali mail s akceptaci vypovedi.
Prosim o radu, co mam delat a kdy uz s touto spolecnosti COI neco udela, proc nezakazou jeji ceskou verzi, kdyz okradaji lidi!!?:-(
Dekuji velmi za odpoved.
S pozdravem,
Lucie Latalova


Produkt

Be2.cz


Požadované řešení

Prosila bych, aby po me uz zadne penize nechteli, protoze jsem jejich seznamku beztak nevyuzivala a chtela jsem se odhlasit jeste driv,nez ubehl mesic a dokonce dodrzela onech 14 dni pred strzenim castky,i kdyz pouze mailem!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.8.2018 12:44, před rokem

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Reakce společnosti

Publikováno
9.8.2018 15:06, před rokem

ID: 173903291


Dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil/-a s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 17/05/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.


Lucie Látalová

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.8.2018 23:41, před rokem

Dobry den, zde posilam email, ktery mi poslali pri registraci-v tomto emailu se
jasne pise 149,- Kc mesicne zacatek, o navyseni registrace se vubec nepise,tudiz i pres jejich jakoze sahodlouhe VOP, jak se domnivam, ktery si nikdo necte, protoze neceka takovyto podvod, je to jasne zamlcovani.
Dovolila bych si prilozit dalsi doklady,resp. maily, ze jsem o zruseni zadala juz 30.5.2018, tedy 14 dni od zalozeni profilu, akorat jsem se spletla a poslala to z jineho mailu.
Dale bych poslala mail, kde mi potvrzuji ukonceni Premium clenstvi(tudiz museli obdrzet vypoved dle jejich hloupych podminek), jelikoz evidentne obdrzeli muj dopis, ktery jsem posilala do Lucemburku, avsak ne doporucene,tudiz nemam doklad.
Prosim o moznost dodat tyto maily- zde je mozne pridat pouze jednu prilohu.
Dekuji.Latalova

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2018 13:37, před rokem

Společnost má povinnost, než dojde k uzavření smlouvy, informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není. Platební stránka sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu. Pokud by však dostatečné nebylo, nevznikla by na straně spotřebitele povinnost uhradit poplatek za prodloužené členství.

E-mail o potvrzení realizace úhrady sice obsahuje informaci o tom, že pokud spotřebitel členství nevypoví, bude mu na další 3 měsíce proslouženo, avšak vůbec není obsažena informace o tom, že je prodloužení zpoplatněno a jak. Proto je informace poskytnutá spotřebiteli touto cestou rovněž nedostatečná.

Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla doplnit další přílohu.

Reakce společnosti

Publikováno
14.8.2018 12:18, před rokem

ID: 173903291


Dobrý den.

V zájmu přeposlání Potvrzení objednávky s daty ohledně možného prodloužení Vašeho Prémiového členství, které Vám bylo ke dni: 17.05.2018 zaslané na Vaši registrační emailovou adresu, prosím kontaktujte Zákaznický servis na adrese zakaznickyservis@be2.cz (jelikož toto obsahuje citlivá osobní data, není jej z naší strany možné zveřejnit).

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala, přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou na výše uvedenou adresu.

K datu 23.7.2018 Vám bylo potvrzené, že Vaše Prémiové člesntví nebude již po vypršení stávajícího placeného členství (= 17.9.2018) prodloužené - dle možnosti prosím specifikujte Váš odkaz na toto potvrzení, který je součástí Vašeho komentáře ze dne 10.8.2018,

děkujeme Vám.


Lucie Látalová

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.8.2018 21:46, před rokem

Dobrý den, vaše služby jsem nikdy nevyužívala - to že jste mi poslali nějakých 156 zpráv neznamená, že jsem je přečetla a navázala nějaký kontakt přes váš server,naopak, přihlásila jsem se všeho všudy 3x, takže si nevymýšlejte, že jsem vaše služby využívala a odebírala. Vaše seznamka je divná a snažila jsem se odhlásit již během 14 dní.
V příloze posílám print screen emailu od Vás, že jste mi výpověď potvrdili dne 23.7., protože jsem zaslala dopis během začátku června.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2018 10:46, před rokem

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Reakce společnosti

Publikováno
21.8.2018 15:09, před rokem

ID: 173903291


Dobrý den.

K datu 23.7.2018 Vám bylo potvrzené, že Vaše Prémiové členství nebude již po vypršení stávajícího placeného členství (= 17.9.2018) prodloužené - dle možnosti prosím specifikujte Váš odkaz na toto potvrzení, který je součástí Vašich komentářů ze dne 10.8.2018 a 16.08.2018,

děkujeme Vám.


Lucie Látalová

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.8.2018 12:19, před rokem

Tak snad toto je potvrzeni,ze jste me odhlasili, ne?
Nechapu co vic po me chcete...Co znamena "specifikujte Vas odkaz"...!!?
Toto jste mi zaslali, takze to povazuji za uzavrene.Smazte muj profil co nejdrive.
Penize ze me rozhodne uz nevytahnete a pozaduji vraceni onech 2.247,-.

Reakce společnosti

Publikováno
23.8.2018 14:05, před rokem

ID: 173903291


Dobrý den.

Poplatek za Prémiové členství, Výpověď kterého Vám byla z naší strany ke dni 23.07.2018 potvrzená (tj., že dané členství nebude po datu jeho vypršení prodloužené) byl stažen zpět na Vaš účet, čím vznikl současný dluh.

Poplatek ve výši 2247 byl již stažen zpět na Váš účet přímo ze strany Vaší banky - viz prosím předešlý text - jeho navrácení z naší strany je tudíž nemožné.

V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a kontaktujte: ochrana@be2.cz, mějte však prosím na paměti, že povinnost uhradit stávající dlužný poplatek tím nezanikne,

děkujeme Vám za pochopení.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2018 11:49, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2018 10:23, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.