Společnost


Centrální výběrová řízení a.s.

Počet nahlášených stížností:119
Z toho za letošní rok:23
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#25390Podomni prodej,nekale praktiky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.08.2018, před 3 lety

Karolina Vesela

Znění stížnosti

Dne 6.8.2018 se mi u dveri bytu objevil terenni pracovnik L. M., ktery zastupuje spol.Centralni vyberova rizeni. Tvrdil,ze pouze overuje zda sem byla poskytovatelem energii zaregistroana do souteze. Vyslovne sem rekla,ze dodavatele menit nehodlam a ani nebudu. I prez to mi dale tvrdil,ze jde pouze o celorepublikovou soutez a dodavatele menit nebudu,pokud ja sama nebudu chtit,ze nic nenabizi ani neprodava. Udajne jde o nejaky pruzkum. Nedala jsem mu plnou moc,ale i prez to mi ted hrozi ze me od meho dodavatele prevedou jinam.Pan L. M. vyuzil toho,ze mam male dite a nemohla jsem se plne soustredit.


Produkt

prihlaska cislo: VMA450017518


Požadované řešení

Vymaz osobnich udaju, zruseni prihlasky a provereni nekalich praktik teto firmi a konkretne pracovnika L. M.,ktery tyto nepravdive informace podal.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.8.2018 16:48, před 3 lety

Podnikatel má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spotřebitel by mohl namítat neplatnost přihlášky, neboť byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti.

Jestliže strana podepisující přihlášku vůbec nevěděla, jakou listinu podepisuje, resp. se domnívala, že podepisuje listinu jinou, mohlo by se jednat až o zdánlivé právní jednání pro nedostatek vůle dle § 551 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Dozor nad dodržováním pravidel ochrany spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena mimo obchodní prostory společnosti (bez ohledu na to, zda si návštěvu obchodníka spotřebitel vyžádal či nikoliv), je možné ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2018 22:51, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.