Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 12.8.2016 jsem na brněnské prodejně zakoupil stativ JOBY GorillaPod SLR Zoom. Ten jsem za celou dobu používal pouze sporadicky (kolem desíti focení).
Zhruba před měsícem mu ovšem upadla jedna noha. Dne 24.7.2018 jsem jej donesl na pordejnu reklamovat.
26.7.2018 byla reklamace vyřízena, s tím, že není uznána. Důvod byl uveden následující: Mechanické poškození způsovené opotřebením, pro opravu znehodnoceno neoprávněným neodborným zásahem - lepením.
Noha stativu upadla v místě, které není vůbec nijak mechanicky namáháno a tudíž ani opotřebováváno. Už od pohledu se jednalo o vadu uchycení. Stativ taktéž rozhodně nebyl neodborně lepen!
Při vyzvednutí reklamovaného zboží jsem tuhle zrpávu probíral se zaměstnancem přímo na prodejně, který sám uznal, že lepení nebylo provedeno mnou, ale bylo přítomno již od výroby (jeden způsob uchycení nohy) a také, že se nejedná o mechanické poškození, nýbrž o špatné uchycení a noha sama vypadla. Ovšem o přehodnocení reklamace nechtěl ani slyšet. Argumentoval tím, že kdyby tento problém nastal hned po zakoupení, nebyl by s reklamací problém, takto téměř po dvou letech tuto reklamaci uznat nemůže, což je holý nesmysl.
Zboží jsem si nakonec 6.8.2018 převzal a ponesu jej na zalecký posudek, pokud se obchod k této situaci nepostaví jinak. O čemž jsem zaměstnance také informoval, ovšem ani tahle skutečnost jej nedonutila reklamaci přehodnotit.
JOBY GorillaPod SLR Zoom - Black/Grey
vrácení peněz
|
Tweet |