Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3209
Z toho za letošní rok:36
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#25404Nedoručování pošty na základě platné žádosti/opatření ohledně přesměrování pošty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

28 minut 15 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
07.08.2018, před 6 lety

Marek Stöckl

Znění stížnosti

Dobrý den,
od 1.2. 2018 do 1.9. 2018 mám podepsanou platnou žádost/opatření č. 402082 130 (77 341924 21 za 1.400,-Kč) kvůli přesměrování korespondence z adresy Sokolovská 429/208, 180 00 Praha 8 na adresu Hálkova 889, 472 01 Doksy.

Jak je tedy možné, že mám na adrese Sokolovská plnou schránku pošty!!!

Bydlím 130km daleko od Prahy a nemám čas jezdit kontrolovat schránku, proto jsem využil a řádně zaplatil vaši službu na přesměrování pošty, tak sakra nechápu proč měsíc před skončením platnosti opaření mi najednou nechodí pošta do Doks.

Na kontakty Pošty - Praha 8 volám od rána a prostě není možné se k Vám dovolat. Nemám čas sedět celý den u telefonu a dokola vytáčet čísla.

Není to poprvé co řeším tento problém a už mě to opravdu nebaví a obtěžuje.

Děkuji
Stöckl Marek


Požadované řešení

Sjednání okamžité nápravy!!!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému