Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#25408Výpověď prémiového členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

23 hodin 59 minut

Detail stížnosti

Publikováno
07.08.2018, před 6 lety

Michal Piňos

Znění stížnosti

Dobrý den,
chci se zeptat na správnost postupu výpovědi prémiového členství pro seznamku be2. Dle návodu na jejich stránkách jsem vytvořil výpověď formou podepsaného dopisu a odeslal na dva emaily: zakaznickyservis@academic-singles.cz a zakaznickyservis@be2.cz.
Moje přihlašovací údaje: michal.pinos2@gmail.com Michal Piňos. Prémiové členství sem objednal 15.7.2018 a chci to zrušit co nejdříve, nejpozději k 14.8.2018 aby se mi z účtu nestrhla další částka.
Nebo případně prosím o postup jak členství mám vypovědět.
Děkuji předem za odpověď Michal Piňos - michal.pinos2@gmail.com


Produkt

be2 michal.pinos2@gmail.com


Požadované řešení

Zrušení prémiového členství na seznamce


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému