Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:319
Z toho za letošní rok:221
Stále v řešení:62
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 105 stížnostech.

#25477Zrušení prémiového členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.08.2018, před 2 měsíci

Pavel Drdák

Znění stížnosti

Rád bych poprosil o zrušení členství na stránce C-Date.
Dočetl jsem se že členství se po 1 měsíci prodlužuje za další poplatek automaticky, ale to já nechci. Ano moje chyba, ale už jsem na tohle jednou doplatil, tak se tomu chci vyhnout. Produkt jsem zakoupil 2.8.2018 a do teď mi nikdo neodepsal na email ohledně zrušení. ID účtu: GCS5WB17


Požadované řešení

Zrušení prémiového členství, samozřejmě i předplatné. Poté si účet zruším sám.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2018 10:52, před 2 měsíci

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Reakce společnosti

Publikováno
14.8.2018 09:51, před 2 měsíci

ID: 176813065


Dobrý den,

dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum C-date.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2018 08:39, před měsícem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2018 08:56, před 7 dny

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.