Společnost


viagogo AG

Počet nahlášených stížností:161
Z toho za letošní rok:106
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#25479Predaj neplatných lístkov

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.08.2018, před 2 měsíci

Mária Svoradová

Znění stížnosti

Predali nám lístky, na ktorých nebolo moje meno (ako objednávateľa),na čo som niekoľkokrát spoločnosť upozorňovala. Odpoveď od nich bola vždy, lístky sú v poriadku, na koncert môžem ísť. A na mieste ma dnu nevpustili. Ibaže by som lístky opäť zaplatila, na čo som nemala pri sebe peniaze. Lebo chceli iba hotovosť. Prišla som o dosť panazí.


Produkt

koncert Ed Sheeran, Viedeň 8.8.2018


Požadované řešení

Vrátenie zaplatenej čiastky


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2018 10:45, před 2 měsíci

Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá nebo dodá neplatné vstupenky, společnost spotřebitelce zajistí náhradní vstupenku případně spotřebitelce vrátí to, co zaplatila. Spotřebitelce doporučujeme, aby vstupenky u společnosti reklamovala (https://www.viagogo.com/secure/login?ReturnUrl=https://www.viagogo.com/secure/myaccount/CustomerSupport).

Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Před nákupem prostřednictvím neznámého obchodníka, doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na této webové adrese je možné zjistit, kdo je provozovatelem webové stránky, na které obchod funguje a další informace, která mohou pomoci při rozhodování, zda u obchodníka nakoupit.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2018 10:26, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.