Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:84
Z toho za letošní rok:34
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25481Nedodané zboží

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.08.2018, před 5 dny

Vlas Chipa

Znění stížnosti

Dobry den

3 .08 v 8:37 jsem obdrzel zpravu ze moje 4 zasilky budou dorucene v rozmezi 11:53-13:53.
Velice kratka doba na to si vyridit volno.10 minut na to jsem volal na centralu a zmenil u vsech 4 zasilek dorucovaci adresu a dodani na 08.08. Osmyh mi bylo doruceno 2 ze 4 zasilek(velice slusny ridic).Centrala mi oznamila, ze zbyle 2 nemaji zmenenou adresu.Budou urgovat! 09.08 zadna zprava. Centrala, nefuncni telefon. Odpoved na email - baliky budou "snad" dorucene zitra. 10.08. Dorucen treti balik ze ctyr. Zase s oznamenim 15 minut pred dorucenim. Centrala oznamila ze posledni balik se nevesel do vozu. I kdyz byl 2 dny dozadu urgovany.

Predem Dekuji

Vlas Chipa


Produkt

06051322581


Požadované řešení

Prosim o provereni a vyreseni teto neprijemne situace a jako reseni bych povazoval doruceni zbyleho, nekolik dni urgovaneho baliku, jeste dnes 10.08 a informovat mne o dorucovaci dobe s predstihem(vic nez 15 minut)


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2018 10:29, před 5 dny

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.