Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:99
Z toho za letošní rok:54
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25482Starý vagon první třídy

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.08.2018, před 5 dny

Petr Minařík

Znění stížnosti

Dne 9. 8. 2018 jsem jel vlakem Hutník EX545 z Prahy pravidelný odjezd 18:24. Ten vtip co jste připojili na konec soupravy a vydávali ho vůz první třídy mne opravdu nepobavil. Měl totiž ve standardu první třídy zpoždění takových 20 let. Svoji historičnost dokladoval absencí klimatizace a také absencí WIFI.
Nepřítomnost klimatizace při den ode dne stoupající teplotě je opravdu nekomfortní a protože strávit v takové jedničce cestu by bylo utrpení tak jsem raději strávil cestu ve vagonu druhé třídy kde byla klimatizace a oželel nápoj i tiskoviny.

Kompenzaci ve formě voucheru mi je jako majiteli karty in100 prakticky k ničemu tak jsem ji odmítl.

Je to opakované nedodržování parametrů služby a vnímám to jako klamání zákazníka když u tohoto vlaku ČD inzerují přítomnost vagónu první třídy.


Produkt

První třída


Požadované řešení

Kompenzaci.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2018 10:41, před 5 dny

Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy následující standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/

Email info@cd.cz - je určen pro dotazy týkající se odškodňování

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.