Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#25501Neoprávněně naúčtovaný poplatek - pomoc ze zrušením Premium členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.08.2018, před 6 lety

Michaela Jägerová

Znění stížnosti

Dobrý den ,

moje kamarádka si 9.7.2018 zřídila účet na seznamce Be2 , pres moji platebni kartu si zakoupila VIP clenství pouze na měsíc za 150 kč, včera 9.8.2018 mi ale strhli z účtu castku 2247,- na bance jsem zrusila tedy pristup k platebni karte a podala reklamaci bance , ale pote mi bylo sdeleno bankou ze v obchodnich podminkach Be2 si to automaticky strhavaji na dobu dalsich 3 mesicu (tedy na období co ještě ani nenastalo 8.9.10.2018) a ze si to mam vyresit s obchodnikem od Be2 a platebni kartu zablokovali, jenze ja ani neukladala udaje bankovni karty je to divne . , kamaradka ale samozrejme s tim nepocitala a chce clenstvi zrušit a na jejich strankach to nejde ... Naším cílem je zrušit VIP premium členství a mít klid , mohu poprosit o pomoc jak situaci resit, chtěly bychom vše právě vyřešit v klidu .


Produkt

Be2 seznamka


Požadované řešení

Zrušit VIP premium členství . Snaha o vrácení peněz za členství ,které se ani neuskuteční.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému