Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#25549Be2

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.08.2018, před 6 lety

Mária Blahušiaková

Znění stížnosti

Prijemny dobry den. Rada by som podala staznost na stranku Be2. Dna 12.8. 2018 som sa na tejto stranke registrovala, kde som si nasledne zaplatila premium clenstvo za poplatok 4.90€. Neskor som sa pozrela na ucet, a tato spolocnost mi z uctu strhla 119, 76€!!!!!!!. Nasledne som im pisala e-mail o okamzite vratenie sumy, nakolko ma okradli. Volala som do Banky na zastavenie dalsich platieb. Spolocnost ma kontaktovala, ze mi vrati spat len 99.80€ a zrusi mi clenstvo len na jeden mesiac. Ale nech nedavam banke echo o platbe. S tym som nesublasila a ziadala o uplne zruswnie uctu a vymazanie profilu. Samozrejme ziadam vratir plnu sumu. Teraz neviem ako dalej. Chcem podat na ich trestne oznamenie a ist do banky. Prosim viete mi s tym nejak pomoct? Dakujem Blahusiakova


Produkt

Pomoc s vypovedanim


Požadované řešení

Vratenie celej sumy a vymazanie celeho profilu. Dakujem pekne.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému