Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:334
Z toho za letošní rok:11
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

46%
54%
Toto skore je založeno na 143 stížnostech.

#25643Zamítnutí reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 25 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.08.2018, před 7 měsíci

Michal Port

Znění stížnosti

Dobrý den. 8.7.2018 jsem u společnosti AAA Auto zakoupil vůz Peugeot 207 1.6 auto se zdálo při koupi celkem v pořádku tachometr 41 177 což jsem považoval za málo opotřebení vůz.po pár dnech ježdění vyskočila kontrolka motoru auto dáno na diagnostiku kde zjistily vadné výfukové vačky což znamená výměnu rozvodu,o této vadě nikde není v kupní smlouvě ani zmínka což na 41000 km je divné aby se rozvody měnily ty se mění ve 100 000km,když už auto bylo v servisu nechal sem ho prohlédnout kde měnily 2 díly výfuku a brzdy z kotoučema v příloze ke smlouvě je psáno vada brzdy: brzdový efekt dobrý,Výfukový systém :netěsnost výfukového systému což to nepovažuji za závady aby se musely měnit celé díly ale jen oprava co se týče rozvodu které jsou dost podsTatné jelikož ted auto je nepojízdné tam prodávající doporučuje servis ale servis se dělá ve 100 000km a ne ve 41 Poslední byla tečka zjištění cabia že auto má přetočen tachometr podal jsem reklamaci odstoupení od smlouvy která byla zamítnuta že auto je opotřebené a současti se blíží ke konci životnosti což je ve 41000 km nesmysl a že na Cebia byla provedena oprava km ale žádné vyjádření k tomu neposlali.Budu opětovně žádat o odstoupení od smlouvy jelikož auto je nepojizdné a zaplacení nákladu na opravách nebo opravu a výměnu rozvodové sady,pokud i toto zamítnou vše předám právníkovy jelikož jsou to skryté vady a ne že jsou opotřebené kdyby auto mělo najeto přes 100 000km tak bych to i chapal ale ne při 41000km


Produkt

Peugeot 207 1.6. spz 2Z91313


Požadované řešení

1)ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY vrácení kupní ceny a proplacení nákladů na opravách (nové díly)
2)Oprava výměna rozvodové sady a sleva za skrytou vadu + náhrada za opravu ( nové díly)


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2018 19:24, před 6 měsíci

Pokud prodávající kupujícího nepravdivě ujistil o počtu najetých kilometrů a zjištěný rozdíl je v řádech desetitisíců kilometrů, má kupující právo od smlouvy odstoupit. Jedná se totiž o porušení smlouvy podstatným způsobem, protože prodávající věděl či musel vědět, že kupující, kdyby pravdivou informaci měl, daný automobil by vůbec nekoupil. Pro odstoupení od smlouvy je možné využít následující vzor na https://www.dtest.cz/clanek-3389/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-pretoceny-tachometr

Pokud by se prodávající odvolával na ujednání ve smlouvě, kterým vylučuje či omezuje svoji zákonnou odpovědnost za nesoulad uvedeného stavu tachometru se skutečným stavem, může spotřebitel argumentovat zakázaným ujednáním, ke kterému se vůbec nepřihlíží.

Projeví-li se nedostatek ve vlastnostech věci (vada) v průběhu šesti měsíců od převzetí, zákon předpokládá, že věc byla vadná již při převzetí. Zákonnou domněnku o existenci vady při převzetí může prodávající vyvrátit pouze důkazem, že věc v době předání vadu neměla, nestačí to tedy jen tvrdit.

Pokud bude trvat autobazar na zamítnutí reklamace, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati

Reakce společnosti

Publikováno
24.9.2018 15:20, před 6 měsíci

Vážený pane Porte,
záležitost jsem prověřovala s kolegy z reklamačního oddělení. Auto má sice relativně málo km (Cebia skutečně opravila záznam na základě našeho podnětu - měli chybně zadán stav v r.2015), ale také je 10 let staré. Při koupi jste obdržel předávací protokol k vozidlu, v němž jste byl se stavem vozu srozuměn (jmenovitě je tam uvedeno doporučení výměny rozvodů). Vaše reklamace byla v souladu s reklamačním řádem posouzena a vzhledem k předávacímu protokolu následně zamítnuta.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO


Michal Port

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.9.2018 16:33, před 6 měsíci

vážená společnost v předávacím protokolu je opravdu doporučení servis ale nikde není psaná závada,jen v odstavci 7 jsou menší závady z tohoto důvodu na základě vámi zděleních závad požaduji proplacení oprav.Závady které jsem nechal odstranit nikde v předávacím protokolu nejsou sepsány jako závady na vozidle proto se dají brát jako skryté závady: přední brzdové destičky,přední brzdové kotouče,spínač brzdového pedálu výfuk 2díl,výfuk3 díl,výměna elektromag.ventil,výměna kompletních rozvodů,výměna zapalovací cívky na 1 válci,dekarbonizace motoru.tyto závady nikde v předávacím protokolu nikde nejsou uvedeny jako závady na vozidle.proto naposled uplatnuji nárok na proplacení částek již jsou z těmito opravami spojené.prosím o důkladné přečtení v protokolu o závadách vozidla,a zjistíte že tyto závady tam nikde rozepsány nejsou.pokud dojdete k závěru že mám nárok na zaplacení náhrad za opravu budeme obě strany spokojené,v opačném případě a zamítnutí vše předám právníkovy.Věřím že svou chybu uznáte a k dalším krokům z mé strany nebude třeba z pozdravem Port

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2018 18:28, před 6 měsíci

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby se mohla k vadám namítaným spotřebitelem řádně vyjádřit.

Reakce společnosti

Publikováno
15.10.2018 15:19, před 5 měsíci

Dobrý den,
společnost trvá na zamítnutí reklamace. Z naší strany již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2018 22:20, před 4 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Michal Port

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.11.2018 05:21, před 4 měsíci

Dobrý den z touto společností už nechci mít nic společného už nikdy více.vse se bude řešit už beze me jinou cestou: doporučení Lidi nenechte si to libyt i pro ne platej zakony

Reakce společnosti

Publikováno
5.12.2018 17:15, před 4 měsíci

Dobrý den,
záležitost byla uzavřena a ze strany společnosti již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO