Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:74
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#25679Zpoždění linky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.08.2018, před 4 lety

michaela kolarova

Znění stížnosti

V pátek 17.8. bylo zpoždění na trase Praha - Plzeň. V patecnich odpolednich hodinách lze zpoždění očekávat, avšak po půl hodině čekání jsem se snažila získat informace na přepážce, kde mě slečna odbyla s tím, ze kolega situaci zjišťuje a peníze se nevrací. Když bylo zpoždění hodinové, tak jsem obdržela tu samou informaci. Po 70 minutách prijel autobus, nikde žádná informace o odjezdu ani odjezd nebyl vyhlášen.


Produkt

Linka Praha - Plzeň, 13:40


Požadované řešení

Vracení peněz, sleva z jízdného


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2018 10:15, před 4 lety

Zákon sám nepřiznává spotřebitelům nárok na náhradu škody v případě zpoždění spoje. Smluvní podmínky společnosti v určitých případech přiznávají spotřebitelům konkrétní práva, která jsou uvedená na stránce https://www.flixbus.cz/prava-cestujicich. Tyto podmínky jsou součástí smluvního závazku uzavřeného mezi dopravcem a spotřebitelkou. Dle smluvních podmínek má spotřebitelka nárok na vrácení jízdného, zpozdí-li se spoj o více než 120 min. V daném případě se však jedná o zpoždění menší.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2018 09:51, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.