Společnost


Generali Česká pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

38%
62%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#25851Nečinnost pojišťovny při řešení škodní události

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.08.2018, před 6 lety

Jan Štolcar

Znění stížnosti

Dobrý den 27.2.2018 jsem měl nehodu na zledovatělé vozovce jsem vjel ze srázu mezi stromy v zápětí mě vytáhlo vozidlo silniční údržby nevolal jsem policii (asi nejvetší chyba) druhý den jsem událost nahlásil po cca 14 dnech přijel technik ,který událost odhadl na 400 tisíc u automobilu v hodnotě 150 tisic.Od té doby po nezpočtu urgencí a stižností se ze strany pojišťovny dozvím jen že případ neustále šetří. Byl jsem nucen koupit nové auto a havarované stojí pod plachtou.


Produkt

Havarijní pojištění České pojištovny


Požadované řešení

Nevim jak dále postupovat jestli věc řešit soudně nebo nadále čekat na vyřešení pojištovnou. Podle mého to má pojišťovna za pojistný podvod tak ať mě obviní ať už se to někam pohne. Auto jsem schopen opravit za 80 tisic.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému