Počet nahlášených stížností: | 521 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den,
dne 29.4.2018 mi rodiče jako dárek zakoupili kolo Olpran Bomber disc 26, přičemž můj otec ho pouze složil do funkčního stavu (nezdálo se, že by kolo bylo vadné) a 5.8.2018 mi ho slavnostně předali. Jedinou vadou, se kterou byli seznámeni , bylo lehké poškrábání rámu. Jinak na funkčnosti tato závada neměla mít vliv. Jak bylo uvedené pod výrobkem při zakoupení.
Měřím 173cm a vážím 63kg. Po první jízdě (7.8.2018) , ujela jsem zhruba 20km jsem ale utrpěla šok.
Přední kolo do osmičky. Kotouč od přední brzdy prohnutý a zohybaný, přední kolo tak samovolně přibržďovalo a i přes to, že jsem měla sluchátka v uších šíleným způsobem vrzalo.
Při přehození na přední přehazovačce na převod 3-největší (nejtěžší) a vzadu na nejmenší (nejtěžší) spadl pokaždé řetěz.
8.8.18 ráno jsem telefonovala se společností mall.cz, která mne odkázala na autorizovaný servis. Po telefonátu se společností Olpran jsem byla odkázána na společnost Mall.cz. Z Příbrami jsem tak odvezla kolo na Nové Butovice, kde mé kolo přijali k reklamaci. Požadovala jsem vrácení pěněz za kolo z důvodu špatné kvality, nedůvěry k výrobku v rámci 6ti měsíců.
Dnes tj.31.8.18 jsem dostala informaci do emailu, že mé kolo je odesíláno zpět na adresu, reklamace vyřízená - ZAMÍTNUTÁ, pro nevhodnou manipulaci s tímto výrobkem.
A já bych ráda věděla, jak jsem s tímto výrobkem mohla za 20km nevhodně zacházet, když jsem si na něj sedla a šlapala na něj a upozorňuji se svou vahou 63kg.
Evidentně tato závada nebyla způsobena mou vinou a tak reklamace měla být uznaná. Pán který v Mall kolo přebíral do reklamace sám říkal, že toto ještě neviděl.
Můžete mi poradit, jak dále postupovat ?
Děkuji Vám předem za pomoc
Šrámková Eliška
Olpran Bomber disc 26, pánské, červené
Odstoupení od kupní smlouvy v rámci 6ti měsíců, vrácení peněz
|
Tweet |