Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#26022Neoprávněné naúčtování poplatku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.09.2018, před 6 lety

Irena Starčalová

Znění stížnosti

16.8.18 jsem se prihlasila do Be2 /bezplatne seznamky bylo napsano/.Bezplatne neslo nic precist.V nabidce byly castky hrazeni popl.asi 150,-kc mesic az 500,-kc pul roku.26.8. Reagovala jsem na 20% slevu,coz mi ukazalo neco kolem 480 kc a zaslala kontakt na banku.Pri vypisu CSOB jsem byla sokovana, strhli mi 2634,- kc. Psala jsem ihned na zakaznicky servis,ze vypovidam smlouvu, psala jsem take na centralu do Luxemburku dne 30.8.-kopii dopisu mam /ze vypovidam automatickou prolongaci sveho VIP uctu a ze zadam o okamzite navraceni castky. Bylo mi odepsano, ze jit nelze.... kopii emailu a dopisu na centralu mohu zaslat.
Snazne vas prosim o radu a pomoc, co se da v tomto pripade delat.
Jak se dovidam, nejsem sama postizena. Je mi zahadou, jak tito SMEJDI, jeste mohou existovat.
Koktam, proto pisi a nevolam
Mnohokrate dekuji za vasi pomoc Irena Starčalová


Požadované řešení

Predpoklam, ze mi bude castka 2.634,- kc vracena na ucet.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému