Společnost


Globus ČR, k.s.

Počet nahlášených stížností:24
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#26079Odlišné ceny

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
05.09.2018, před 18 dny

Pavel Vaňha

Znění stížnosti

Včera jsem se koukal na stránky vinotéky Globus, našel jsem tam šampaňské
Charles Joubert Champagne brut za 349,--
a psal jsem si, myslím, že s Marcelkou na chatu na Vašich stránkách. Zeptal jsem se, zda je toto šampaňské na obchodě Zličín.
Odpověděla, že je skladem, tak jsem poděkoval a odpoledne jsem tam jel. Rád jsem se prošel a koukal na ostatní vína, jen když jsem objevil toto byl jsem zaskočen, že je tam jiná cena - 459,--.

Odchytil jsem si dva pracovníky a zkoušeli to zkontrolovat tu cenu v systému a byla stále stejná. Nevěděli co s tím. Říkali mi, že prej to bude lákavější cena na internetu, aby tam nalákali lidi nejspíš.(jinak byli ochotní, paní se to pokoušela řešit a také jí to přislo nefér, ale ke konečnému kroku - zaplacení částky uvedené na internetu nedošlo.)


Jenže po tomto, že se zeptám na chatu, zda to víno tam je, tak věřím, že si za stejnou cenu ho tam mohu vyzvednout. Tudíž tohle naprosto odláká zákazníky a přijde mi to i jako klamavá reklama. Jel jsem tam opravdu kvůli tomuto šampaňskému pouze a odjížděl jsem akorát s plnou hlavou myšlenek, jak je to vůbec možné. Kdyby aspoň se to vyřešilo na místě dle ceny uvedené na stránkách vinotéky nebo kdyby paní v chatu napsala, že to je jiná cena. Opravdu mě to zaráží a přijde mi to hodně nefér. přijde mi to jako klamavá reklama a sami prodavači v Globusu na Zličíně z toho byli zaskočeni aspoň z části, tak jako já.

Chci tím varovat ostatní zákazníky, že co se píše na stránkách Globusu není pravda a připočtěte si cca 25% navíc z ceny.

Děkuji za vyřízení


Produkt

Charles Joubert šampaňské


Požadované řešení

Buď upozornit na stránkách, že v obchodě to stojí víc. Rozhodně když komunikuji v chatu s osobou, tak ať mi to sdělí, že mě to teda bude stát více, když to nepíšou na stránkách.


Objednal jsem si to přes internet, tak k té objednávce třeba přidejte vzkaz s omluvou za zbytečně projeté kilometry.

Hlavně upozornit ostatní zákazníky před takovými praktikami, které doufám, že dostatečně odradí.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2018 21:17, před 12 dny

Nabídka uvedená společností ne jejich webových stránkách je nabídkou na uzavření smlouvy s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Pokud prodávající vůbec neměl v úmyslu nabízení zboží za danou cenu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Reakce společnosti

Publikováno
13.9.2018 10:14, před 10 dny

Vážený pane Vaňho,

Velice nás mrzí, pokud jste byl zaskočen dvěma cenami na našich dvou různých obchodech - internetovém obchodě Vinotéka Globus (e-shop) a kamenném obchodě hypermarket Globus Praha Zličín. Rádi bychom Vám tuto věc přiblížili a vysvětlili, proč tomu tak je.

Vinotéka Globus a hypermarket Globus Praha Zličín mají sice stejného provozovatele společnost Globus ČR, k.s., ale jedná se o dva odlišné obchody s odlišným sortimentem a samozřejmě i cenami. O klamavou reklamu se nejedná, jelikož cena zboží zobrazovaná ve Vinotéce Globus není reklamou na zboží v hypermarketu Globus Praha Zličín. K různým cenám v různých typech obchodů můžeme uvést, že tyto vycházejí z našich nákladů, které máme s distribucí zboží z velkoskladu, z instalace do regálů na prodejně, z manipulace se zbožím ve chvíli, kdy je v akci apod. Jinými slovy každý jednotlivý obchod pracuje s cenami, které odpovídají jeho nákladovosti.

Rozumíme tomu, že jste z části z důvodu zavádějící komunikace s našim pracovníkem na on-line chatu Vinotéky Globus podnikl cestu na hypermarket Globus Praha Zličín, abyste ušetřil peníze. Proto jsme se Vám už také omluvili a poskytli Vám i malé odškodnění. I přesto jste se však rozhodl svou stížnost publikovat. Obáváme se, že pro Vás již v tuto chvíli nemůžeme udělat více.

Mgr. Rita Gabrielová
Vedoucí korporátní komunikace Globus CR


Pavel Vaňha

Uzavření stížnosti

Publikováno
13.9.2018 11:47, před 10 dny

Hodnocení:

Komentář: Chtěl jsem tuto stížnost stáhnout a psal jsem i email na vasestiznosti, ovšem to pokračovalo dál.

Problém byl vyřešen během dvou dnů přímo s Vinotekou. Omluvili se mi a vysvětlili mi to.

Tímto to ukoncim, jen to opravdu napsat třeba na web, aby se to neopakovalo.

Děkuji