Společnost


Globus ČR, k.s.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#26079Odlišné ceny

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
05.09.2018, před 6 lety

Pavel Vaňha

Znění stížnosti

Včera jsem se koukal na stránky vinotéky Globus, našel jsem tam šampaňské
Charles Joubert Champagne brut za 349,--
a psal jsem si, myslím, že s Marcelkou na chatu na Vašich stránkách. Zeptal jsem se, zda je toto šampaňské na obchodě Zličín.
Odpověděla, že je skladem, tak jsem poděkoval a odpoledne jsem tam jel. Rád jsem se prošel a koukal na ostatní vína, jen když jsem objevil toto byl jsem zaskočen, že je tam jiná cena - 459,--.

Odchytil jsem si dva pracovníky a zkoušeli to zkontrolovat tu cenu v systému a byla stále stejná. Nevěděli co s tím. Říkali mi, že prej to bude lákavější cena na internetu, aby tam nalákali lidi nejspíš.(jinak byli ochotní, paní se to pokoušela řešit a také jí to přislo nefér, ale ke konečnému kroku - zaplacení částky uvedené na internetu nedošlo.)


Jenže po tomto, že se zeptám na chatu, zda to víno tam je, tak věřím, že si za stejnou cenu ho tam mohu vyzvednout. Tudíž tohle naprosto odláká zákazníky a přijde mi to i jako klamavá reklama. Jel jsem tam opravdu kvůli tomuto šampaňskému pouze a odjížděl jsem akorát s plnou hlavou myšlenek, jak je to vůbec možné. Kdyby aspoň se to vyřešilo na místě dle ceny uvedené na stránkách vinotéky nebo kdyby paní v chatu napsala, že to je jiná cena. Opravdu mě to zaráží a přijde mi to hodně nefér. přijde mi to jako klamavá reklama a sami prodavači v Globusu na Zličíně z toho byli zaskočeni aspoň z části, tak jako já.

Chci tím varovat ostatní zákazníky, že co se píše na stránkách Globusu není pravda a připočtěte si cca 25% navíc z ceny.

Děkuji za vyřízení


Produkt

Charles Joubert šampaňské


Požadované řešení

Buď upozornit na stránkách, že v obchodě to stojí víc. Rozhodně když komunikuji v chatu s osobou, tak ať mi to sdělí, že mě to teda bude stát více, když to nepíšou na stránkách.


Objednal jsem si to přes internet, tak k té objednávce třeba přidejte vzkaz s omluvou za zbytečně projeté kilometry.

Hlavně upozornit ostatní zákazníky před takovými praktikami, které doufám, že dostatečně odradí.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému