Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:1387
Z toho za letošní rok:947
Stále v řešení:199
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 380 stížnostech.

#26096Výpoveď zmluvy a zrušenie účtu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.09.2018, před 2 měsíci

Katarína Janotková

Znění stížnosti

Dobrý deň, prosím o pomoc pri zrušení VIP účtu v zoznamke BE2. Členstvo som zaplatila dňa 24.8.2018, pričom bolo jasne uvedené, že stojí 4,99 eur na 24 týždňov. Následně som ale videla strhnutie čiastky 119,76 eur. Dňa 2.9.2018 som na zákaznícké centrum napísala e-mail so žiadosťou o zrušenie účtu a vrátenie strhnutej čiastky, nakoľko ju považujem za klamanie a zavádzanie zákazníka. Prišla mi odpoveď, že som si všetko zle prečítala, že pri platbe to tam bolo jasne uvedené, samozrejme tak, aby si toho zákazník vobec nevšimol. O zrušení účtu však nepadlo ani slovo.


Produkt

Zoznamka BE2, uvedená cena za VIP registráciu 4,99 Eur za 24 týždňov, z účtu strhnutá čiastka 119,76 Eur


Požadované řešení

Požadujem vrátenie peňazí za registráciu, zrušenie VIP účtu a zmazanie všetkých osobných i platobných údajov.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2018 08:46, před 2 měsíci

Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Reakce společnosti

Publikováno
10.9.2018 15:17, před 2 měsíci

ID: 177448015


Dobrý den.

Na základě Vaší žádosti o Odstoupení od smlouvy byl členský poplatek v celkové výši 119.76 EUR ke dni 10.09.2018 refundovaný na Váš účet.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a kontaktujte: ochrana@be2.cz,

děkujeme Vám.


Katarína Janotková

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.9.2018 07:30, před 2 měsíci

Hodnocení:

Komentář: Ďakujem za pomoc, peniaze mi vrátili na účet a prémiové členstvo bolo zrušené