Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:339
Z toho za letošní rok:241
Stále v řešení:51
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 117 stížnostech.

#26136Ukončení všech závazku a služeb se společností C - Date

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.09.2018, před 2 měsíci

Miroslav Potůček

Znění stížnosti

Dobrý den,
založil jsem si účet u firmy Interdate S.A. 17.6.2018, která provozuje portál c-date. Firma je opravdu založená na tom velmi nepoctivě získávat peníze díky skryté poznámce, že se zkušební členství automaticky prodlužuje o dalších 6 měsíců a bohužel prodloužení není za cenu za kterou lákají na vyzkoušení tj. 180Kč na měsíc, ale za 399Kč na měsíc s platbou na 6 měsíců dopředu, takže Vám strhnou 2394Kč z účtu, protože jsem si nepřečetli drobným písmem, že i když je to na zkoušku, tak potom zaplatíte automaticky mnohem více. Takže bych řekl, že 99% těch kteří si u nich účet udělali to stálo minimálně 180+2394=2574Kč a na tom je založeno jejich podnikání.

Po automatickém prodloužení kdy mám záměrně jiný účet na platby na internetu kde jsem nemel požadovanou částku tak mi začaly chodit upomínky, ihned jsem reagoval a dotazoval se o co se jedná, po vysvětlení jsem napsal že částku zaplatím a že chci ihned zrušit účet, vzhledem k tomu že jsem částku zaplatil s problémy protože jsem neměl zkušenosti ze zasíláním peněz na účet jiné země pouze přes IBAN. Tak jsem považoval věc za vyřízenou a účet mi byl zrušen. Bylo mi divné že mi nedošel žádný potvrzovací email o tom že částku dostali ale v rámci jejich politiky jsem si říkal že je to vše v pořádku a dnes 7.9.2018 mi do schránky došel dopis v angličtině ( bohužel neumím anglicky) ale zbežne jsem pochopil že po mě tato firma požaduje 174.22 EUR, nechápu proč a ani kde jsou ty peníze které jsem zaslal před tím. uvědomuji si že jsem si nepřečetl asi jako většina že se to automaticky prodlužuje ale snažil jsem se to všechno vyřešit ale bohužel se to asi nepodařilo a proto Vás tímto žádám o pomoc.


Požadované řešení

řešení bych si představoval tak abych se dozvěděl kam odešly původně zaslané peníze, pokud se dohledají že to bylo v pořádku tak žádám o zrušení upomínky která mi došla poštou na 174.22EUR. a následně potvrzovací email kde bude vypsané že nemám vůči dané společnosti žádných pohledávek ani jiných vztahů které by byli do budoucna třeba řešit.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2018 14:51, před 2 měsíci

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Reakce společnosti

Publikováno
11.9.2018 16:46, před 2 měsíci

ID: 175082752


Dobrý den.

Platba dlužného poplatku byla již zaevidovaná a případ byl uzavřen.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo zrušené a Váš profil byl vymazaný.


Miroslav Potůček

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.9.2018 10:56, před 2 měsíci

Hodnocení:

Komentář: Moc děkuji D- Testu, za jejich profesionální pomoc.