Společnost


Intersport ČR s.r.o.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#26191Reklamace Kola

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.09.2018, před 12 měsíci

Jan Slavata

Znění stížnosti

Dobrý den.

Prosím o předání oficiální stížnosti na příslušná místa.

Rád bych si stěžoval na pobočku InterSport Galerie Nové Butovice. Číslo účtu : 601010

Dne 13.8.2018 jsem zakoupil na doporučení vašeho prodejce vystavené el. Kolo s tím, že bylo na pobočce používané, ale že je ve 100% stavu.
Bohužel po dovezení kola domu, jsem zjistil, že u kola chybí klíč. Proto nešla z kola vyjmout baterie. Klič byl asi k jinému kolu. Týden jsem čekal na nalezení správného klíče. Bohužel byl nalezen pouzen jeden klíček. Druhý klíček a štítek k výrobě dalších klíčů byl ztracen. Personál to odůvodnil tím, že kolo mělo slevu. Bohužel při prodeji sleva měla být proto, že se na kolu jezdilo, ale ne na to, že k němu dostanu 50% věcí a kolo bude rozbité ( dále v dopise).

Při nákupu mě obshuhovali příjemně 3 prodejci. Při reklamaci se mi prodejci vyhýbají a dělají si ze mě srandu.

Po první cestě na kole, bylo zjištěno, že kolo vydává skřípavé zvuky, tak jsme ho dne 20.8.2018 do Galerie Butovice k reklamaci. S tím, že máme zaplacenou dovolenou na kolech a kola tudíž na ně potřebuje, zda může reklamace být urychlena. ( původní kolo jsem totiž pochopitelně prodal). To, že mi po týdnu, kdy bylo kolo na reklamaci, napsala pobočka s tím, že potřebuji účtenku ( tu jsem sebou samozdřejmě měl při předávání reklamace) mě docela smutně překvapilo ( protože to kolo ještě nebylo posláno).

Když jsem byl včera za prodejcem, co mi kolo prodal, tak mi řekl, ať přijdu následující den ( že bude normálně v práci) , že nám půjčí náhradní kolo. Dnes jsem tedy na pobočku opět cestoval. Tam mě překvapil jiný vedoucí, který se ke mně a mé máme choval opravu drze. Řekl nám, že máme smůlu, že má 30 dní a že kolega je hloupě ochotný, ale že dneska nemá službu ať přijdeme ve středu, že to s náma řešit nebude. Pak když jsem odcházel, tak jsem slyšel jak říká : Když nechtějí peníze, ať si trhnou a smál se nám. To že je u reklamace číslo, kam se dá zavolat, to asi chytrému z vedoucích nedošlo.

Prosím aby jste toto předali na příslušná místa.

A kontaktoval mě na čísle 604282115.

Recenze na Google za poslední dobu na tuto pobočku ukazuje dost stejných názorů.

Je smutné rozdíl při kupování kola za 70 000 a reklamaci tohoto kola u vašeho personálu.


Produkt

SCOTT e-aspect 720 CX


Požadované řešení

Vstřícnost, troška slušného chování. Rychlejší jednání


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2018 10:12, před 12 měsíci

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních 6 měsících od převzetí zboží, nemusel by v případě soudního sporu prokazovat, že zboží bylo vadné, neboť dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku se má za to, že věc byla vadná už při koupi. Jedná se tedy o otočení důkazního břemene a spotřebitel by tak byl ve výhodnějším postavení.

Má-li věc vady, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat odstranění vady opravou věci nebo dodáním nové věci stejného druhu. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitelka právo pouze na bezplatné odstranění vady. Není-li možné vadu odstranit ani jedním z výše uvedených způsob , může spotřebitel odstoupit od smlouvy dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 dní, pokud se spotřebitel s prodávajícím nedohodne na lhůtě delší.

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím provozovny. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2018 21:33, před 10 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.