Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:292
Z toho za letošní rok:119
Stále v řešení:39
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#26231Nedodání zásilky

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

11 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.09.2018, před 12 dny

Marek Tomka

Znění stížnosti

1.Avizovaná zásilka nebyla doručena nedalo se dovolat řidiči a ten nezvonil na zvonek
2.Opakované doručení další den nebylo ani nabídnuto, ani nebylo možné se dovolat řidiči
3.Voláno v pondělí 10.9.2018 na váš telefon a slíbeno doručení včera 11.9.2018 ve večerních hodinách – nebylo
4.Voláno dnes na vaší linku 225331500 a třikrát jsem byl vymáčknut

Opravdu super služby PPL - asi už máte dost klientů ...


Produkt

Doručení zásilek PPL


Požadované řešení

Zlepšení komunikace. Povinnost řidičů zvonit na zvonky když se nedovolají a volat na zmeškané hovory. Nevymačkávat klienty volající na vaší infolinku 225331500. Vrácení poštovného - za takovéto služby si ho opravdu nezasloužíte.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2018 08:35, před 12 dny

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.