Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:560
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#26287Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.09.2018, před 6 lety

Hana Jiříčková

Znění stížnosti

Dobrý den, můj problém se týká nedodaného zboží, které jsem si objednala v červenci. Bylo mi řečeno, že nejpozději 3. září bude u mě doma. Nestalo se a za produkt jsem předem zaplatila 115 Kč. Bohužel nemůžu najít potvrzovací email ani nic podobného, proto Vám nemohu sdělit konkrétní číslo zásilky, ale jednalo se o plastovou formičku granátu.


Požadované řešení

Prosila bych o zaslání zboží co nejdříve, nebo pokud to není možné, vrácení peněz. Děkuji předem.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému