Společnost


Paidwings AG

Počet nahlášených stížností:32
Z toho za letošní rok:32
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26288Odchozí platby

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

9 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.09.2018, před 10 dny

Jan Fulneček

Znění stížnosti

Tuto službu jsem použil jednou, a pořad mi odchází peníze a ani nevím za co? Tak bych chtěl poprosit o zrušení.
Děkuji


Požadované řešení

Zrušit platby


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2018 07:51, před 10 dny

Dle VOP společnosti lze při využití práva na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření smlouvy využít fax: +41 (0) 41 5087019, adresu Paidwings AG, Alte Steinhauserstrasse 1, 6330 Cham, Switzerland, e-mail:support@datingcustomercare.com a informovat jednoznačným prohlášením (např. dopisem zaslaným poštou, faxem nebo e-mailem) o rozhodnutí odstoupit od této smlouvy.

Uživatel placené služby může vypovědět smluvní vztah ve lhůtě 14 kalendářních dnů před koncem doby platnosti smlouvy. Pro platnost výpovědi placeného smluvního vztahu je nutná písemná forma (například faxem na +41 (0) 41 5087019). Aby bylo možné zajistit úspěšné zpracování výpovědi, je třeba, aby oznámení obsahovalo celé jméno, používanou službu, e-mailovou adresu použitou k registraci a uživatelské jméno.

Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.