Společnost


Šenkýř Lumír

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#2629Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 13 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2014, před 10 lety

Zdeněk Šenkýř

Znění stížnosti

Vše začalo 22.3.2013, kdy jsem přes slevový portál (hyperslevy) objednal Flash Disk Kingstone 32 GB - s poštovným (za 299kč + 30kč pošta = 329kč) - od prodejce Lumma Shop (Lumír Šenkýř, Havířov), po x urgencích jsem tento obdržel koncem dubna 2013 pohozený v obyčejné poštovní obálce a dál nic. Uvedený přestal koncem listopadu 2013 fungovat. Vznesl jsem dotaz na pana Šenkýře jak to uděláme z reklamací opověděl ať flash zašlu na jeho adresu od té doby ho marně bombarduji maily (bez odpovědi) telefony nezvedá.


Produkt

Flash Disk Kingstone 32 GB


Požadované řešení

Varianta 1: zaslání nového flashdisku Kingstone 32 GB
Varianta 2: vrácení peněz 299kč


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému